بانوان محجبه ساوجبلاغ تجلیل شدند+تصاویر
مسئولین ساوجبلاغ در روز حجاب و عفاف از بانوان پرستار و اصناف این شهرستان تجلیل و قدردانی کردند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ در سالروز حمله به مسجد گوهرشاد که روز عفاف و حجاب نامیده شده است، امام جمعه ساوجبلاغ به همراه فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ سرهنگ اصل زعیم، رییس اتاق اصناف و سایر مسئولین شهری هشتگرد با حضور در بیمارستان امام جعفر صادق(ع) از کادر پرستاری این بیمارستان تجلیل نمودند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک"؛, تیتریک,همچنین مسئولین ذیربط با حضور در چند پاساژ شهرستان ساوجبلاغ از بانوان محجبه اتاق اصناف و پاساژها تکریم کردند.
,
, 
, 
, 
, 
, 
, 
, 
, 
, 
, 
, 
, 
, 
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه