وقتی پردهها کنار می روند؛
شرمساری دیگر برای ضد انقلاب/ دختران مریوانی خود با اتوبوس به تهران رفته بودند؛ دزدی در کار نبوده است!
رسانه های ضدانقلاب چند روزی است روی موضوع گم شدن دو دختر ۱۰ و ۱۷ ساله مریوانی مانور می دهند و آن را آدم ربایی قلمداد می کردند اکنون مشخص شده است که این دختران خود و با دعوت یکی از آشنایان به تهران رفته بودند
, اما آنچه که از این ماجرا حاصل می شود این است که رسانه های معاند و ضدانقلاب همواره هر حادثه و اتفاقی را وارونه جلوه می دهند و فقط و فقط هدفشان تشویش اذهان عمومی است. در این حادثه دو دختر مریوانی نیز با اینکه روح و روان خانواده های آنان را در رعب و وحش انداختند اکنون پس از آشکار شدن اصل ماجرا به هیچ کس پاسخگو نیستند و از کسی هم عذرخواهی نمی کنند!
,

, انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه