سفیر پیشین ایران در استرالیا:

آمریکا هر غلطی کند مجازات می شود

آمریکا هر غلطی کند مجازات می شود
قدیری ابیانه با اشاره به اینکه آمریکا هر غلطی کند مجازات می شود گفت: ایران توانش را بازهم در زمینه سلاح های پهپادی،موشکی،لیزری و...تقویت خواهد کرد تا جنبه بازدارندگی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با صبح زاگرس درخصوص اقدامات آمریکایی ها از اعمال تحریم‌های جدید علیه برنامه پهپادی ایران در آستانه برگزاری احتمالی مذاکرات برجامی در وین گفت: اینکه آمریکا با ایران دشمنی بکند و هر روز بهانه جدیدی بیاورد دور از انتظار نیست،بنابراین ایران حق دارد سلاح های خودش را تقویت کند چرا که جنبه بازدارندگی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود:با این حال آمریکایی ها دم از این موضوع می زنند که همه گزینه ها به روی میز هستند،هرچند اسرائیل هم رسما اعلام کرده که یک ونیم میلیارد دلار برای حمله به ایران اختصاص داده است، اما ایران آن کشوری نیست که دشمنان بتوانند برایش تعیین تکلیف کنند.

قدیری ابیانه تصریح کرد:بنابراین ایران اسلامی به تقویت قدرت نظامی اش ادامه خواهد داد و اگر هم به سمت سلاح های هسته ای نمی رود، خواست خودماست وگرنه آمریکایی هاخودشان سلاح هسته ای دارند و استفاده کرده اند و آنرا هم توسعه می دهند  حتی فرانسه و انگلیس هم این نوع سلاح ها دارند با این حال ما ایران اسلامی دنبال این نوع سلاح ها نبوده و نیست.

تحلیلگر سیاسی درادامه گفت:باید توجه داشت که بمب هسته ای ببن جنایتکاران و بی گناهان بین بشریت و حیوانات و بین این نسل با نسل های بعدی تفاوتی قائل نمی شود و بکارگیری سلاح هسته ای عواقب بسیار خطرناکی هم برای آیندگان و حتی محیط زیست دارد.بنابراین استفاده از چنین سلاحی درمکتب ما جایگاهی ندارد.

وی افزود:وقتی ما از نظر دینی و اعتقادی‌مجاز به استفاده از این گونه سلاح ها نیستیم بنابراین نگهداری و یا تولیدات این نوع سلاح ها هم معنی ندارد و رژیم صهیونیستی و برخی دشمنان به دروغ مدعی این هستند که ایران بدنبال استفاده از سلاح هسته ای است چرا که دروغ گویی بخش از سیاست انهاست واینکه مجامع بین المللی نسبت به برخورداری رژیم صهیونستی از بمب هسته حساسیت نشان نمی دهد خودجای سوال است،با این حال نظام سلطه درحال توسعه این نوع سلاح ها هستند و کشورهای دیگر را نیز تهدید می کنند.

وی تصریح کرد:با این وجود نیزایران توانش را بازهم در زمینه سلاح های پهپادی،موشکی،لیزری و...تقویت خواهد کرد تا جنبه بازدارندگی داشته باشد و دشمن جرات اقدام نداشته باشد و ثانیا اگر غلطی هم بخواهندمرتکب شوند آنچنان آنها را مجازات  می کنیم که ازکرده خودشان هم پشیمان شوند.

انتهای پیام/

 
,

وی افزود:با این حال آمریکایی ها دم از این موضوع می زنند که همه گزینه ها به روی میز هستند،هرچند اسرائیل هم رسما اعلام کرده که یک ونیم میلیارد دلار برای حمله به ایران اختصاص داده است، اما ایران آن کشوری نیست که دشمنان بتوانند برایش تعیین تکلیف کنند.

قدیری ابیانه تصریح کرد:بنابراین ایران اسلامی به تقویت قدرت نظامی اش ادامه خواهد داد و اگر هم به سمت سلاح های هسته ای نمی رود، خواست خودماست وگرنه آمریکایی هاخودشان سلاح هسته ای دارند و استفاده کرده اند و آنرا هم توسعه می دهند  حتی فرانسه و انگلیس هم این نوع سلاح ها دارند با این حال ما ایران اسلامی دنبال این نوع سلاح ها نبوده و نیست.

تحلیلگر سیاسی درادامه گفت:باید توجه داشت که بمب هسته ای ببن جنایتکاران و بی گناهان بین بشریت و حیوانات و بین این نسل با نسل های بعدی تفاوتی قائل نمی شود و بکارگیری سلاح هسته ای عواقب بسیار خطرناکی هم برای آیندگان و حتی محیط زیست دارد.بنابراین استفاده از چنین سلاحی درمکتب ما جایگاهی ندارد.

وی افزود:وقتی ما از نظر دینی و اعتقادی‌مجاز به استفاده از این گونه سلاح ها نیستیم بنابراین نگهداری و یا تولیدات این نوع سلاح ها هم معنی ندارد و رژیم صهیونیستی و برخی دشمنان به دروغ مدعی این هستند که ایران بدنبال استفاده از سلاح هسته ای است چرا که دروغ گویی بخش از سیاست انهاست واینکه مجامع بین المللی نسبت به برخورداری رژیم صهیونستی از بمب هسته حساسیت نشان نمی دهد خودجای سوال است،با این حال نظام سلطه درحال توسعه این نوع سلاح ها هستند و کشورهای دیگر را نیز تهدید می کنند.

وی تصریح کرد:با این وجود نیزایران توانش را بازهم در زمینه سلاح های پهپادی،موشکی،لیزری و...تقویت خواهد کرد تا جنبه بازدارندگی داشته باشد و دشمن جرات اقدام نداشته باشد و ثانیا اگر غلطی هم بخواهندمرتکب شوند آنچنان آنها را مجازات  می کنیم که ازکرده خودشان هم پشیمان شوند.

انتهای پیام/

,

وی افزود:با این حال آمریکایی ها دم از این موضوع می زنند که همه گزینه ها به روی میز هستند،هرچند اسرائیل هم رسما اعلام کرده که یک ونیم میلیارد دلار برای حمله به ایران اختصاص داده است، اما ایران آن کشوری نیست که دشمنان بتوانند برایش تعیین تکلیف کنند.

,

قدیری ابیانه تصریح کرد:بنابراین ایران اسلامی به تقویت قدرت نظامی اش ادامه خواهد داد و اگر هم به سمت سلاح های هسته ای نمی رود، خواست خودماست وگرنه آمریکایی هاخودشان سلاح هسته ای دارند و استفاده کرده اند و آنرا هم توسعه می دهند  حتی فرانسه و انگلیس هم این نوع سلاح ها دارند با این حال ما ایران اسلامی دنبال این نوع سلاح ها نبوده و نیست.

,

تحلیلگر سیاسی درادامه گفت:باید توجه داشت که بمب هسته ای ببن جنایتکاران و بی گناهان بین بشریت و حیوانات و بین این نسل با نسل های بعدی تفاوتی قائل نمی شود و بکارگیری سلاح هسته ای عواقب بسیار خطرناکی هم برای آیندگان و حتی محیط زیست دارد.بنابراین استفاده از چنین سلاحی درمکتب ما جایگاهی ندارد.

,

وی افزود:وقتی ما از نظر دینی و اعتقادی‌مجاز به استفاده از این گونه سلاح ها نیستیم بنابراین نگهداری و یا تولیدات این نوع سلاح ها هم معنی ندارد و رژیم صهیونیستی و برخی دشمنان به دروغ مدعی این هستند که ایران بدنبال استفاده از سلاح هسته ای است چرا که دروغ گویی بخش از سیاست انهاست واینکه مجامع بین المللی نسبت به برخورداری رژیم صهیونستی از بمب هسته حساسیت نشان نمی دهد خودجای سوال است،با این حال نظام سلطه درحال توسعه این نوع سلاح ها هستند و کشورهای دیگر را نیز تهدید می کنند.

,

وی تصریح کرد:با این وجود نیزایران توانش را بازهم در زمینه سلاح های پهپادی،موشکی،لیزری و...تقویت خواهد کرد تا جنبه بازدارندگی داشته باشد و دشمن جرات اقدام نداشته باشد و ثانیا اگر غلطی هم بخواهندمرتکب شوند آنچنان آنها را مجازات  می کنیم که ازکرده خودشان هم پشیمان شوند.

انتهای پیام/

,
,
,
 
,
 
 
 
 
 
 
 
 
,
 
 
 
 
 
 
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه