وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس به مجلس می‌روند

وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس به مجلس می‌روند
وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس هفته آینده به کمیسیون اقتصادی می‌ روند تا برنامه‌های وزارت اقتصاد درخصوص ساماندهی وضعیت بازار سرمایه کشور بررسی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز یکشنبه پیش رو از ساعت 14 الی 16 وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در کمیسیون اقتصادی مجلس به منظور بررسی برنامه وزارت امور اقتصادی و دارایی درخصوص ساماندهی وضعیت بازار سرمایه کشور حضور پیدا می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روز سه شنبه نیز از ساعت 14 الی 14:30 تقاضای تعدادی از نمایندگان درخصوص ضرورت انجام تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در اجرای ماده 212 آیین نامه داخلی مجلس بررسی خواهد شد.

,

همچنین از ساعت 14:30 الی 15 اعضای هیات تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار (در اجرای ماده 212 آیین نامه داخلی مجلس) انتخاب می‌شوند و از ساعت 15 الی 17 نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی با معاون اول رئیس جمهور به منظور بررسی همکاری های دولت و کمیسیون اقتصادی با رویکرد اولویت های اقتصادی کشور برگزار خواهد شد.

,

افزون بر این روز دوشنبه ساعت 10 الی 12 جلسه "کارگروه بازار سرمایه" به منظور بررسی طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه