پرسپولیسی‌ها چه گفتند؟!

مطهری: پرسپولیس در بحران نیست/ حسینی: صددرصد با اعتراض غفوری به سازمان لیگ موافقم

مطهری: پرسپولیس در بحران نیست/ حسینی: صددرصد با اعتراض غفوری به سازمان لیگ موافقم
بازیکنان و مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب تساوی مقابل تیم فوتبال گل‌گهر به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید عالیشاه پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: نیمه دوم شرایط مناسبی داشتیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. توپ و میدان را در دست داشتیم، اما استفاده نکردیم. امیدوارم در تعطیلات لیگ شرایط بدنی‌مان ایده‌آل شود و لیگ را بهتر از این ها ادامه دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در مورد اینکه وریا غفوری مدعی شده که سازمان لیگ ۵ درصد از قرارداد بازیکنان را فوتبال را کسر می‌کند، بیان داشت: تا جایی که می‌دانم این کسر قرارداد ۲.۵ درصد است.
,
کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص نمایش این روزهای پرسپولیس گفت: تیم را تحت فشار نگذارید. پرسپولیس ۵ سال قهرمان لیگ برتر و یک سال هم با تفاضل گل نایب قهرمان شد. تیمی که آن شرایط را داشته بالا و پایین خواهد داشت، اما جمع و جور می‌شود.
,
 
,
حسینی: صددرصد با اعتراض غفوری به سازمان لیگ موافقم
, حسینی: صددرصد با اعتراض غفوری به سازمان لیگ موافقم,
 
,
سیدجلال حسینی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی سختی بود و بازیکنان پرسپولیس تلاش زیادی کردند. موقعیت‌هایی داشتیم و حریف را تحت فشار گذاشتیم، اما توپ‌های‌مان گل نشد.
,
وی در مورد اعتراض وریا غفوری، کاپیتان استقلال به کسر ۵ درصد از قرارداد بازیکنان فوتبال توسط سازمان لیگ عنوان داشت: صددرصد با نظر بازیکنان و مربیان موافقم. این چه قانونی است که گذاشتند و کسی هم نمی‌تواند صحبت کند؟ به دلیل اینکه اتحادیه نداریم یا کسی را نداریم نمی‌توانیم حرفی بزنیم و هر کاری دل‌شان می‌خواهد انجام می‌دهند. بازیکنان فوتبال بیمه ندارند.
,
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا ۵ درصد کسر می‌شود یا ۲.۵ درصد، گفت: نمی‌دانم، اما کسر می‌کنند و کسی هم نمی‌تواند چیزی به آنها بگوید. آقای عزیزی‌ خادم، رئیس فدراسیون فوتبال باید ورود کرده و با بازیکنان و مربیان صحبت کند. قرار نیست هر تصمیمی گرفته می‌شود اجرایی کنند. کسی نمی‌آید از بازیکنان حمایت کند. امیدوارم عزیزی‌ خادم  با بازیکنان مشورت کند. متأسفانه چند سال پیش تصمیماتی گرفتند و اجرایی می‌کنند.
,
 
,
رادوشوویچ: پرسپولیس صددرصد برمی‌گردد
, رادوشوویچ: پرسپولیس صددرصد برمی‌گردد,
 
,
بوژیدار رادوشویچ بعد از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر که به تساوی یک - یک انجامید، اظهار داشت: بعد از یک سال بازی کردم و خیلی خوشحال شدم، ولی نتیجه تساوی برای ما خوب نبود. در نیمه دوم وضعیت بهتر بود.
,
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: فعلاً مسابقات برای بازی‌های تیم ملی تعطیل می‌شود، ولی پرسپولیس صددرصد در این مدت تمرین می‌کند و برمی‌‌گردد.
,
وی درباره این که پرسپولیس نتوانسته تا اینجای کار هوادارانش را راضی نگه دارد، عنوان داشت: بازیکنان جدید زیادی داریم، ولی همه حرفه‌ای هستند و ان‌شاءالله تیم وضعیت خوبی پیدا می‌کند و بازی هفته بعد در رفسنجان را پیروز می‌شویم.
,
دروازه‌بان کروات سرخپوشان درباره عملکرد خودش در این بازی و گلی که دریافت کرد، بیان داشت: در محوطه شش قدم بازیکنان زیادی حضور داشتند و نمی‌شد که از دروازه خارج شوم.
,
 
,
مطهری: پرسپولیس در بحران نیست
 
حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی و قرار گرفتن در رتبه ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر، اظهار داشت: با توجه به شرایط زمین بازی سنگینی بود و گل‌گهر واقعا تیم خوبی بود. می‌دانید که با فرصت چهار روزه ما که دو روز مربوط به ریکاوری و بازسازی بود و دو جلسه کار تاکتیکی کردیم، کار سختی داشتیم. بعد از مدت‌ها یک شکل جدید را در نیمه اول به نمایش گذاشتیم. به نظرم خوب هم بازی می‌کردیم. یک سری نکات کوچک هم بود. طبیعی است که در ۴۸ ساعت کار سختی برای تغییر فرم بازی داشتیم. بازیکنان خط حمله باید بیشتر توپ را حفظ می‌کردند. 
او در ادامه بیان داشت: به نظرم با دو جلسه تمرین خوب کار کردیم. روی یک ضربه ایستگاهی و در بدترین زمان ممکن گل خوردیم و تیم ما از نظر روحی آسیب دید. با این حال در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم به گل رسیدیم. فرم بازی خوب بود اما متاسفانه به گل پیروزی دست پیدا نکردیم.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تغییرات زیاد در ترکیب این تیم عنوان داشت: همه بازیکنان ما متعهدانه بازی کردند. بازیکنانی که خارج و داخل زمین هستند نهایت تلاش خود را می‌کنند. من می‌شنوم که می‌گویند در بحران هستیم. در این دو سالی که ما مسئولیت فنی را داشتیم، یک سری کمبودها هم وجود داشت اما موفق بودیم. ما باید قوی‌تر از بهانه‌ها باشیم. باید بیشتر تلاش کنیم و زحمت بکشیم. اینکه بخواهیم بهانه بیاوریم اصلادرست نیست. کارمان بهبود شرایط است. اینکه می‌گویند ما در بحران هستیم را درک نمی‌کنم.
مطهری در واکنش به اینکه آیا به هواداران به خاطر نگرانی از بابت نتایج این تیم حق می‌دهد، اذعان داشت: ما با صدر جدول سه امتیاز فاصله داریم. ۳ امتیاز زیاد نیست. از هواداران می‌خواهم باهوش و هوشیار باشند و اسیر فضای مجازی نشوند. همیشه تیم خود را حمایت کنند. پرسپولیس یک تیم نیست، بلکه یک فلسفه و فرهنگ است و باید فرهنگ بالای خودمان را به عنوان مربی و هوادار نشان دهیم.
 
انتهای پیام/
,
مطهری: پرسپولیس در بحران نیست
, مطهری: پرسپولیس در بحران نیست,
 
,
حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی و قرار گرفتن در رتبه ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر، اظهار داشت: با توجه به شرایط زمین بازی سنگینی بود و گل‌گهر واقعا تیم خوبی بود. می‌دانید که با فرصت چهار روزه ما که دو روز مربوط به ریکاوری و بازسازی بود و دو جلسه کار تاکتیکی کردیم، کار سختی داشتیم. بعد از مدت‌ها یک شکل جدید را در نیمه اول به نمایش گذاشتیم. به نظرم خوب هم بازی می‌کردیم. یک سری نکات کوچک هم بود. طبیعی است که در ۴۸ ساعت کار سختی برای تغییر فرم بازی داشتیم. بازیکنان خط حمله باید بیشتر توپ را حفظ می‌کردند. 
,
او در ادامه بیان داشت: به نظرم با دو جلسه تمرین خوب کار کردیم. روی یک ضربه ایستگاهی و در بدترین زمان ممکن گل خوردیم و تیم ما از نظر روحی آسیب دید. با این حال در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم به گل رسیدیم. فرم بازی خوب بود اما متاسفانه به گل پیروزی دست پیدا نکردیم.
,
مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تغییرات زیاد در ترکیب این تیم عنوان داشت: همه بازیکنان ما متعهدانه بازی کردند. بازیکنانی که خارج و داخل زمین هستند نهایت تلاش خود را می‌کنند. من می‌شنوم که می‌گویند در بحران هستیم. در این دو سالی که ما مسئولیت فنی را داشتیم، یک سری کمبودها هم وجود داشت اما موفق بودیم. ما باید قوی‌تر از بهانه‌ها باشیم. باید بیشتر تلاش کنیم و زحمت بکشیم. اینکه بخواهیم بهانه بیاوریم اصلادرست نیست. کارمان بهبود شرایط است. اینکه می‌گویند ما در بحران هستیم را درک نمی‌کنم.
,
مطهری در واکنش به اینکه آیا به هواداران به خاطر نگرانی از بابت نتایج این تیم حق می‌دهد، اذعان داشت: ما با صدر جدول سه امتیاز فاصله داریم. ۳ امتیاز زیاد نیست. از هواداران می‌خواهم باهوش و هوشیار باشند و اسیر فضای مجازی نشوند. همیشه تیم خود را حمایت کنند. پرسپولیس یک تیم نیست، بلکه یک فلسفه و فرهنگ است و باید فرهنگ بالای خودمان را به عنوان مربی و هوادار نشان دهیم.
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه