سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

بابت مراجعه مردم جهت تزریق دز دوم واکسن نگرانی وجود ندارد

بابت مراجعه مردم جهت تزریق دز دوم واکسن نگرانی وجود ندارد
سلمانی گفت: لذا از بابت اینکه کسانی که دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، برای دریافت دز دوم هم مراجعه کنند، نگرانی وجود ندارد و اکثریت آن‌ها تا کنون اقدام کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در پاسخ به این سئوال که آیا کسانی که دز اول واکسن را دریافت کرده‌اند، آیا برای دریافت دز دوم نیز اقدام کرده‌اند، اظهار داشت: حدود هفت درصد از افرادی که دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، برای دریافت نوبت دوم مراجعه نکرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی درباره چرایی این مسئله گفت: از آنجایی که واکسیناسیون در استان یزد زودتر از بسیاری از استان‌های دیگر از جمله استان‌های همجوار و حتی تهران، انجام شد؛ لذا بخشی از هم‌وطنانی که بستگانشان در یزد بود به ویژه در ایام محرم به یزد آمدند و اینجا واکسینه شدند و البته طبیعی است که دز دوم را در شهرهای محل سکونت‌شان دریافت کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: لذا بخش قابل توجهی از هفت درصدی که برای دریافت دز دوم مراجعه نکرده‌اند، افراد غیربومی بودند که دز اول واکسن را در یزد دریافت کرده بودند اما دز دوم را در شهرهای خودشان دریافت کردند.

سلمانی اضافه کرد: بخش دیگری از کسانی هم که علیرغم رسیدن موعد نوبت دوم واکسن‌شان مراجعه نکرده‌اند، افرادی هستند که قبل از تزریق نوبت دوم واکسن، به کرونا مبتلا شده‌اند و طبیعی است که باید مدتی را صبر کنند و بعد برای دریافت دز دوم مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: لذا از بابت اینکه کسانی که دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، برای دریافت دز دوم هم مراجعه کنند، نگرانی وجود ندارد و اکثریت آن‌ها تا کنون اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/

,

وی درباره چرایی این مسئله گفت: از آنجایی که واکسیناسیون در استان یزد زودتر از بسیاری از استان‌های دیگر از جمله استان‌های همجوار و حتی تهران، انجام شد؛ لذا بخشی از هم‌وطنانی که بستگانشان در یزد بود به ویژه در ایام محرم به یزد آمدند و اینجا واکسینه شدند و البته طبیعی است که دز دوم را در شهرهای محل سکونت‌شان دریافت کنند.

,

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: لذا بخش قابل توجهی از هفت درصدی که برای دریافت دز دوم مراجعه نکرده‌اند، افراد غیربومی بودند که دز اول واکسن را در یزد دریافت کرده بودند اما دز دوم را در شهرهای خودشان دریافت کردند.

,

سلمانی اضافه کرد: بخش دیگری از کسانی هم که علیرغم رسیدن موعد نوبت دوم واکسن‌شان مراجعه نکرده‌اند، افرادی هستند که قبل از تزریق نوبت دوم واکسن، به کرونا مبتلا شده‌اند و طبیعی است که باید مدتی را صبر کنند و بعد برای دریافت دز دوم مراجعه کنند.

,

وی عنوان کرد: لذا از بابت اینکه کسانی که دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، برای دریافت دز دوم هم مراجعه کنند، نگرانی وجود ندارد و اکثریت آن‌ها تا کنون اقدام کرده‌اند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه