فرماندار چالوس:
آزادراه چالوس - مرزن آباد بازگشایی شد
فرماندار چالوس از پاکسازی آزادراه تهران - شمال در محدوده چالوس - مرزن آباد خبر داد و گفت: این مسیر از دقایقی قبل به زیر بار ترافیک رفته است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رسول حسینی با بیان اینکه راهداران و نیروهای امدادی به صورت شبانه روزی با شش دستگاه ماشین آلات سنگین مشغول پاکسازی مسیر آزادراه در محدوده شهرستان بودند، افزود: این مسیر از دقایقی قبل به زیر بار ترافیک رفته است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با عنوان اینکه مسائل ایمنی در این مسیر مورد توجه قرار گرفته است، راهور و گشت ویژه در این مسیر فعال هستند تا تردد با ایمنی انجام شود.
,
وی با اظهار اینکه محور کندوان بازگشایی شده بود، آبگرفتگی محورها را از جمله پیامدهای سیلاب اخیر بیان کرد.
,
سیلاب ۴۲۵ میلی متری روزهای پایانی هفته در غرب مازندران خسارتهای زیادی برجای گذاشته است.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه