رئیس انجمن اهل قلم لنده خبرداد؛

اختتامیه اولین جشنواره انشاء‌نویسی "همیارشهر"

اختتامیه اولین جشنواره انشاء‌نویسی "همیارشهر"
آئین اختتامیه اولین جشنواره انشاء نویسی درقالب همیار شهر به همت انجمن اهل قلم، شهرداری وآموزش وپرورش لنده برگزارشد که در این مسابقه دانش آموزان با انتقاد از وضعیت شهر و عدم انتخاب شهردار گلایه داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، آئین اختتامیه اولین جشنواره انشاء‌نویسی در قالب همیار شهر به همت انجمن اهل قلم شهرستان و آموزش و پرورش لنده و واحد فرهنگی شهرداری برگزارشد که در این مسابقه دانش‌آموزان با انتقاد از وضعیت شهر و عدم انتخاب شهردار گلایه داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رئیس انجمن اهل قلم شهرستان لنده در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: این جشنواره با هدف ارتباط بهتر و استفاده از ایده های دانش آموزان و نخبگان در سطح مدارس شهرستان لنده برگزار شد.

,

کورش محمدی گفت: در این جشنواره بیش از 40نفر شرکت کردند که 5نفر برتر به ترتیب سوگند طهماسبی، شیدا صمدیان، زهرا صادقی، سیمین دخت محمدی و زهرا فضلی منتخبین این جشنواره بودند.

,

وی در ادامه گفت: این چنین جشنواره هایی باعث شناسایی و احصا مشکلات و نقاط قوت شهری از دیدگاه های متفاوت برای رفع و پیگیری بهتر مسولان شهرداری و شورای شهر لنده است.

,

در مراسمی امروز از برگزیده گان این جشنواره تجلیل شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه