معاون درمان وزارت بهداشت مطرح کرد
مهم ترین نگرانی وزارت بهداشت از نسخه نویسی الکترونیک
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک نباید زیان مراکز ارائه دهنده خدمت و مردم را در پی داشته باشد.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم جان بابایی، با بیان اینکه در نسخه نویسی و نسخه پیچی کارهای مهمی مانند کُدینک دارو و لوازم و تجهیزات پزشکی صورت گرفته است، افزود: مهمترین نگرانی ما این است که در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک، مراکز ارائه دهنده خدمت جریمه شوند.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به اینکه مراکز درمانی با منابعی که از بیمهها دریافت میکنند اداره میشوند، گفت: طبق جلسات متعددی که با بیمهها و نمایندگان مجلس داشته ایم درخواست کرده ایم قوانین به گونهای اجرا شود که مراکز ارائه دهنده خدمت و مردم متضرر نشوند.
معاون درمان وزارت بهداشت، بسترهای لازم برای اجرای طرح نسخه الکترونیک در داروخانهها و مراکز درمانی را مهیا دانست و ادامه داد: مهمترین نگرانی ما این است که در بخش امضای الکترونیک روش موازی جایگزین وجود داشته باشد.
جان بابایی افزود: ارتقای زیرساختها نیز به مقداری منابع نیازمند است.
وی ادامه داد: هم در کدینگ، هم در تبادل و هم در نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک گامهای خوبی برداشته شده است اما خواسته ما از قانونگذاران این است که در کنار نسخه الکترونیک تا مدتی که ضعفهای کار مرتفع شود، روش موازی و نسخ کاغذی هم وجود داشته باشد.
,
وی با اشاره به اینکه مراکز درمانی با منابعی که از بیمهها دریافت میکنند اداره میشوند، گفت: طبق جلسات متعددی که با بیمهها و نمایندگان مجلس داشته ایم درخواست کرده ایم قوانین به گونهای اجرا شود که مراکز ارائه دهنده خدمت و مردم متضرر نشوند.
معاون درمان وزارت بهداشت، بسترهای لازم برای اجرای طرح نسخه الکترونیک در داروخانهها و مراکز درمانی را مهیا دانست و ادامه داد: مهمترین نگرانی ما این است که در بخش امضای الکترونیک روش موازی جایگزین وجود داشته باشد.
جان بابایی افزود: ارتقای زیرساختها نیز به مقداری منابع نیازمند است.
وی ادامه داد: هم در کدینگ، هم در تبادل و هم در نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک گامهای خوبی برداشته شده است اما خواسته ما از قانونگذاران این است که در کنار نسخه الکترونیک تا مدتی که ضعفهای کار مرتفع شود، روش موازی و نسخ کاغذی هم وجود داشته باشد.
,
وی با اشاره به اینکه مراکز درمانی با منابعی که از بیمهها دریافت میکنند اداره میشوند، گفت: طبق جلسات متعددی که با بیمهها و نمایندگان مجلس داشته ایم درخواست کرده ایم قوانین به گونهای اجرا شود که مراکز ارائه دهنده خدمت و مردم متضرر نشوند.
,
معاون درمان وزارت بهداشت، بسترهای لازم برای اجرای طرح نسخه الکترونیک در داروخانهها و مراکز درمانی را مهیا دانست و ادامه داد: مهمترین نگرانی ما این است که در بخش امضای الکترونیک روش موازی جایگزین وجود داشته باشد.
,
جان بابایی افزود: ارتقای زیرساختها نیز به مقداری منابع نیازمند است.
,
وی ادامه داد: هم در کدینگ، هم در تبادل و هم در نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک گامهای خوبی برداشته شده است اما خواسته ما از قانونگذاران این است که در کنار نسخه الکترونیک تا مدتی که ضعفهای کار مرتفع شود، روش موازی و نسخ کاغذی هم وجود داشته باشد.
,
انتهای پیام/
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه