نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی:

دولت در افزایش مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی به قانون عمل کند/ همسان سازی حقوق مطالبه به حق بازنشستگان است

دولت در افزایش مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی به قانون عمل کند/ همسان سازی حقوق مطالبه به حق بازنشستگان است
بیاتی گفت: بازنشستگان سال های عمر خود در این کشور خدمت کرده‌اند لذا باید دولت باید با در نظر گرفتن شأن و منزلت این عزیزان در بحث افزایش مستمری‌ بازنشستگان تأمین اجتماعی به قانون عمل کند و اگر این اتفاق نیفتد مجلس بر اساس فرایندهای قانونی پیش‌بینی‌شده حتماً از حقوق بازنشستگان دفاع می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اله بیاتی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ ضمن تأکید بر لزوم توجه به وضعیت معیشتی بازنشستگان اظهار داشت: واقعیت جامعه این است که حقوق بازنشستگان کفاف زندگی آن‌ها را نمی‌دهد و باوجود هزینه‌های بسیار بالا درآمد بازنشستگان بسیار پایین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب؛,

بیاتی در ادامه با اشاره به لزوم اجرای قانون در بحث افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: ما به‌عنوان مجلس وظیفه خودمان را انجام دادیم و دولت باید به مصوبه سازمان تأمین اجتماعی و شورای عالی کار عمل کند اما به بهانه اینکه کمبود منابع دارد از این موضوع فرار می‌کند که این به صلاح کشور و بازنشستگان نیست.

وی افزود: بازنشستگان سال های عمر خود در این کشور خدمت کرده‌اند لذا باید دولت باید با در نظر گرفتن شأن و منزلت این عزیزان در بحث افزایش مستمری‌ بازنشستگان تأمین اجتماعی به قانون عمل کند و اگر این اتفاق نیفتد مجلس بر اساس فرایندهای قانونی پیش‌بینی‌شده حتماً از حقوق بازنشستگان دفاع می‌کند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: هیئت تطبیق مصوبه دولت در خصوص افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را رد کرد اما متأسفانه دولت همچنان مقاومت می‌کند ولی ما از طریق مجلس پیگیری خواهیم کرد و دولت باید افزایش ۳۸ درصدی به علاوه ۵۱۵ هزار تومان حقوق بازنشستگان را اعمال کند.

بیاتی با تأکید بر اینکه مطالبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به‌حق و درست است افزود: متأسفانه حقوق این قشر بسیار ناچیز است و با تلاش مجلس در بودجه سال جاری نیز ۱۳۰ هزار میلیارد تومان به‌منظور همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی دیده شد که طبق برآوردها کفایت کمی می کند و باید هرچه سریع تر اجرایی شود و حتی اگر این اعتبار کم باشد دولت باید لایحه اصلاح بودجه را ارائه کند.

انتهای پیام/

,

بیاتی در ادامه با اشاره به لزوم اجرای قانون در بحث افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: ما به‌عنوان مجلس وظیفه خودمان را انجام دادیم و دولت باید به مصوبه سازمان تأمین اجتماعی و شورای عالی کار عمل کند اما به بهانه اینکه کمبود منابع دارد از این موضوع فرار می‌کند که این به صلاح کشور و بازنشستگان نیست.

,

وی افزود: بازنشستگان سال های عمر خود در این کشور خدمت کرده‌اند لذا باید دولت باید با در نظر گرفتن شأن و منزلت این عزیزان در بحث افزایش مستمری‌ بازنشستگان تأمین اجتماعی به قانون عمل کند و اگر این اتفاق نیفتد مجلس بر اساس فرایندهای قانونی پیش‌بینی‌شده حتماً از حقوق بازنشستگان دفاع می‌کند.

,

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: هیئت تطبیق مصوبه دولت در خصوص افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را رد کرد اما متأسفانه دولت همچنان مقاومت می‌کند ولی ما از طریق مجلس پیگیری خواهیم کرد و دولت باید افزایش ۳۸ درصدی به علاوه ۵۱۵ هزار تومان حقوق بازنشستگان را اعمال کند.

,

بیاتی با تأکید بر اینکه مطالبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به‌حق و درست است افزود: متأسفانه حقوق این قشر بسیار ناچیز است و با تلاش مجلس در بودجه سال جاری نیز ۱۳۰ هزار میلیارد تومان به‌منظور همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی دیده شد که طبق برآوردها کفایت کمی می کند و باید هرچه سریع تر اجرایی شود و حتی اگر این اعتبار کم باشد دولت باید لایحه اصلاح بودجه را ارائه کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه