سختگیری قربان، قربانی گرفت/ اخراج پزشک پرحاشیه تراکتور
پزشک پرحاشیه تیم فوتبال تراکتور با نظر سرمربی جدید این تیم از سمتش برکنار شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، «مسعود عباسزاده» پزشک تیم فوتبال تراکتور از سمت خود در این تیم برکنار شد. گفته میشود، علت اخراج پزشک تراکتور نارضایتی قربان بردیف سرمربی جدید این تیم از عملکرد او بوده است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,گویا بردیف خواستار راهاندازی سیستم مانیتورنیگ برای کنترل وضعیت جسمانی بازیکنان شده بود که با قصور پزشک تراکتور اجابت نشده است.
,عباسزاده درحالی از تراکتور اخراج شد که فصل گذشته با انتشار یک استوری با لوگوی تیم پرسپولیس حاشیهساز شد و در آن مقطع نیز هواداران تراکتور خواهان برکناری او شدند.
,خبر میرسد در روزهای گذشته «شهریار خان احمدی» به عنوان جانشین مسعود عباسزاده و پزشک جدید در تراکتور مشغول بکار شده و بهزودی قراردادش را با این تیم امضاء خواهد کرد.
,ناظر و مشاور پزشکی سازمان لیگ فوتسال ایران و حضور در تیم ماشینسازی از سوابق پزشک جدید تراکتور است.
,همچنین قرار است یک فیزیوتراپ به کادرپزشکی تراکتور اضافه شود که از بین مجید صادقی و یک برزیلی انتخاب خواهد شد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه