بر اثر حادثه تصادف؛
معاون سیاسی فرمانداری کنارک جان باخت
عبدالغفور هوت،گفت: هادی بامری به علت جراحات شدید در بیمارستان شهرستان چابهار جان خود را از دست داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالغفور هوت فرماندار کنارک در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون، تصریح کرد: صبح امروز ساعت ۱۰صبح هادی بامری معاون فرماندار کنارک جهت انجام ماموریت و بازدید به خارج از شهر رفته بودند که در راه بازگشت به علت واژگونی خودرو در نزدیکی روستای چراغ آباد و ۲۰۰ کیلومتری شهرستان کنارک مصدوم و به بیمارستان امام علی چابهار (ع)منتقل شدند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
وی در ادامه افزود: به علت جراحات وارد شده وی دقایقی پیش در بیمارستان امام علی (ع) چابهار دار فانی را وداع گفت.
انتهای پیام/
,
,
]
ارسال دیدگاه