اخبار داغ

گزارش تحریف فیفا به دستم نرسیده؛

سجادی: نمی‌دانم سرمربی تیم ملی فوتبال داخلی است یا خارجی!

سجادی: نمی‌دانم سرمربی تیم ملی فوتبال داخلی است یا خارجی!
وزیر ورزش و جوانان گفت: دخالتی در تعیین سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نداریم و نمی‌دانیم که سرمربی جدید تیم ملی گزینه داخلی است یا خارجی.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی دانا و به نقل از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی؛ سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان پیرامون آخرین وضعیت تعیین سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: از سیدمحمد پولادگر خواهش کردم که این موضوع را پیگیری کند تا زودتر انتخاب سرمربی تیم ملی تعیین تکلیف شود. معاونت مربوطه ما که با فدراسیون‌ها در ارتباط و تعامل است، مسئولیت این حوزه را برعهده گرفته و خواستم که با فدراسیون فوتبال در تعامل باشند و پیگیری کنند تا زودتر سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مشخص شود.

وی درباره این که آیا نظر وزارت روی گزینه خارجی بوده یا خیر؛ عنوان داشت: وزارت ورزش در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال نظر خاصی نمی‌دهد، زیرا مسئولیت فنی برعهده فدراسیون‌هاست و قاعدتاً باید فدراسیون فوتبال نظر فنی را در رابطه با انتخاب سرمربی تیم ملی ارائه بدهد. نمی‌دانم سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گزینه داخلی است یا خارجی.

سجادی در رابطه با تحریف فیفا در جعل عنوان خلیج فارس و این که اقدام وزارت ورزش و جوانان و دولت برای مقابله با این موضوع چیست، بیان داشت: گزارش این موضوع به دستم نرسیده است؛ بنابراین اجازه دهید تا با فدراسیون فوتبال صحبتی داشته باشم و در جریان قرار بگیرم، پس از آن اقدام لازم انجام می‌شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه