اخبار داغ

فدراسیون بین دختران و پسران فرقی نمی‌گذارد اما...

کیوانی: پینگ پنگ بازان زن برای اعزام خودشان اسپانسر بگیرند

کیوانی: پینگ پنگ بازان زن برای اعزام خودشان اسپانسر بگیرند
نایب رئیس زنان فدراسیون تنیس روی میز گفت: پینگ پنگ بازان زن خودشان اسپانسر بگیرند و در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان شرکت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران شرایط متفاوتی را تجربه می کند. بعد از درخشش و کسب مدال در بازیهای کشورهای اسلامی، با توجه به موفقیت های اخیر تیم ملی تنیس روی میز زنان برای نخستین بار در تاریخ، به رتبه زیر 20 صعود کرد که دستاوردی بزرگ براین رشته محسوب می شود. با این وجود فدراسیون تنیس روی میز تیم ملی پینگ پنگ زنان را به رقابتهای انتخابی قهرمانی جهان در دوحه اعزام نکرد.

فاطمه کیوانی نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز درباره ارتقا خیره کننده بانوان در رنکینگ جهانی اظهار کرد: رنکینگ تیمی جهانی بالا رفته است. در سیستم فدراسیون جهانی در ۲۰۱۸ در رتبه ۳۸ بودیم، دختران با حضور در رقابت‌های جهانی به رنکینگ تیمی ۳۵ رسیدند.

در حالیکه رقابتهای انتخابی قهرمانی جهان در قطر در حال برگزاری است، تیم تنیس روی میز زنان ایران به این مسابقات اعزام نشده. کیوانی در توجیه این تصمیم بیان کرد: در نشست های تخصصی با توجه اینکه اکثر رقبای سرسخت آسیایی حضور دارند و امکان به دست آوردن رتبه یک تا چهار نیست لذا تصمیم گرفته شد اعزام نداشته باشیم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی فدراسیون ها افزود: بحث بودجه بسیار مهم است و متاسفانه اسپانسرها هم کنار کشیدند. نصف بودجه سرانه برای اعزام به مسابقات گوانگجوی چین هزینه شد و نتیجه ای هم نداشت. در تلاش هستیم فرهنگ سازی کنیم. پینگ پنگ بازان خودشان اسپانسر بگیرند و در مسابقات جهانی شرکت کنند. فدراسیون با کسری بودجه مواجه است.

نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز اما بلافاصله ادعای جالبی هم مطرح کرد و گفت: با جرات می‌توانم بگویم فدراسیون و رئیس فدراسیون برای اعزام دختران و پسران فرقی نمی‌گذارد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه