اخبار داغ

به بردن سپاهان محکومیم

محمدی: اسم مهاجم جدید را نمی دانم!/ در حال تهیه مستندات برای شکایت از لوکادیا هستیم

محمدی: اسم مهاجم جدید را نمی دانم!/ در حال تهیه مستندات برای شکایت از لوکادیا هستیم
معاون باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به جدایی لوکادیا، کادر فنی در پست مهاجم احساس نیاز کردند و در حال انجام کارهای مربوط به جذب مهاجم هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور و تقابل پرسپولیس با سپاهان در این مرحله اظهار داشت: فکر کنم بازی‌های جذابی را در این مرحله شاهد باشیم. هم سپاهان و هم پرسپولیس در لیگ و حذفی مدعی هستند. با این قرعه جذابیت فوتبال بیشتر می‌شود و امیدوارم بازی خوبی از کار در بیاید.

وی افزود: حذفی کوتاه‌ترین راه برای قهرمانی است و برای قهرمانی همه به برتری محکوم هستند. با احترامی که برای سپاهان قائل هستیم، به پیروزی در این مسابقه محکوم هستیم. فرقی ندارد میزبان سپاهان است، این مسابقه جدال سختی هم برای پرسپولیس و هم برای سپاهان است و فکر کنم بازی سختی از کار در بیاید.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد جذب مهاجم برزیلی تاکید کرد: اسمش را نمی‌دانم! پیگیر کارها هستیم. با توجه به جدایی لوکادیا، کادر فنی در پست مهاجم احساس نیاز کردند و در حال انجام کارهای مربوط به جذب مهاجم هستیم.

وی در خصوص اینکه سیامک نعمتی هنوز قراردادش را فسخ نکرده، تصریح کرد: کارهای مربوط به این کار هم در حال انجام است و هنوز این فسخ صورت نگرفته. طی چند روز آینده انجام می شود.

محمدی در مورد شکایت از لوکادیا خاطرنشان کرد:‌ حقوقی و روابط بین الملل به محض تکمیل مستندات برای شکایت از لوکادیا اقدام می‌کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه