اخبار داغ

امیر واحدی:

انقلاب اسلامی نقش اساسی در افول هژمونی آمریکا داشته است

انقلاب اسلامی نقش اساسی در افول هژمونی آمریکا داشته است
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: انقلاب اسلامی با حمایت از حرکت های ضد استکباری نقش اساسی در گسترش حرکت‌های آزادیخواهانه و افول هژمونی آمریکا داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش ظهر امروز(14 بهمن‌ماه) در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: هر میزان که از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی می‌گذرد تاثیرات عمیق تری از انقلاب را درک می کنیم.

وی افزود: شاخص دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی عزیز حرکت ملت بزرگ ایران در سال ۱۳۵۷ و رهایی از استکبار است که آثار کلان خود را در مناسبات جهانی داشته است.

امیر واحدی با اشاره به تاثیرگذاری انقلاب اسلامی بیان کرد: بسیاری از روشنفکرنمایان، انقلاب اسلامی را یک جریان زودگذر می‌پنداشتند اما هویت تمدنی ایران که با معارف اسلامی غنی شده بود در مقابل این تفکر ایستاد و نسخه جدیدی از مناسبات اجتماعی را ارائه داد که از دوره خود تا به امروز بی نظیر بوده است؛ یعنی نسخه مقاومت.

وی ادامه داد: یکی از دلایل آغاز جنگ تحمیلی و استمرار دشمنی تا به امروز، کاهش نفوذ غرب بر منابع نفت و گاز منطقه غرب آسیا و شکست در مسلط کردن رژیم جعلی صهیونیستی بر تحولات منطقه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: انقلاب اسلامی با حمایت از حرکت های ضد استکباری نقش اساسی در گسترش حرکت‌های آزادیخواهانه و افول هژمونی آمریکا  داشته است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه