اخبار داغ

سردار هادیان مطرح کرد:

درآمدزایی شهرداری تهران از جریمه های طرح ترافیک

درآمدزایی شهرداری تهران از جریمه های طرح ترافیک
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بنا بر رأی صادر شده و پیگیرهای شهرداری برای کسب درآمد بیشتر از طریق جذب عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک رأی را به نفع آنها صادر و عوارض را قانونی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار کمال هادیانفررئیس پلیس راهور فراجا در حاشیه افتتاح مرکز پاسخگویی راهور و در جمع خبرنگاران درباره حذف ۲ درصد افزایش عوارض خودروها و اعمال جریمه توسط پلیس راهور گفت: در سال‌های گذشته بنا بر شکایتی که در دیوان عدالت کشور مطرح شد تصمیم بر این شد تا شهروندان یا عوارض خودروهای خود را پرداخت یا جریمه بدهند.

وی با اشاره به رأی صادره به نفع شهرداری‌ها افزود: بنا بر رأی صادر شده و پیگیرهای شهرداری برای کسب درآمد بیشتر از طریق جذب عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک رأی را به نفع آنها صادر و عوارض را قانونی کردند.

سردار هادیانفر گفت: خودروهایی که بدون مجوز وارد محدوده طرح می‌شوند باید عوارض پرداخت و جریمه هم از سوی خود شهرداری اعمال می‌شود و بنابراین دلیلی برای اعمال جریمه وجود ندارد اما اگر در بحث عوارض تجدید نظر شده و یا به مبلغ جریمه اضافه و اصلاحات انجام شود، ما نیز به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

سردار هادیانفر با تاکید بر جریمه پلاک‌های زوج و فرد افزود: جریمه ورود به محدوده طرح مبلغ ۱۰۹ هزار تومان و بنا بر شرایط آلودگی هوا و کمیته اضطرار است و ما آن را اجرا می‌کنیم.در بحث جرایم ما نیازمند تغییر هستیم تا به وسیله مجلس شورا و هیأت وزیران تصویب شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه