اخبار داغ

سردار رادان:

پلیس با ادغام شماره‌های امدادی موافق است

پلیس با ادغام شماره‌های امدادی موافق است
فرمانده کل انتظامی کشور گفت:ما به عنوان پلیس با ادغام شماره‌های امدادی موافق هستیم و باید ببینیم کدام شماره بهتر است به عنوان شماره واحد امدادی معرفی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه پاسخگویی و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مقررات رانندگی از مواردی است که در سطح جامعه مشاهده می‌شود گفت: مردم ایران لیاقت آن را دارند که از جمله جوامعی باشند که بحث انضباط اجتماعی را سرلوحه خود قرار داده و زبانزد باشند.

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه هرچه مقررات رانندگی بیشتر رعایت شود انضباط بهتری را در خیابان‌ها و معابر شاهد هستیم گفت: ما در پلیس، به ویژه پلیس راهور برنامه‌هایی برای اصلاح ترافیک شهری در نظر داریم که به زودی اجرا می‌شود.

رادان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پلیس با ادغام شماره‌های امدادی موافق است یا خیر گفت: قطعاً برای مردم بسیار راحت‌تر است که در مواقع بحران تنها با یک شماره تماس بگیرند البته شماره ۱۱۰ در مواقع بحران شناخته تر شده و دم دست تر است.

وی ادامه داد: ما به عنوان پلیس با ادغام شماره‌های امدادی موافق هستیم و باید ببینیم کدام شماره بهتر است به عنوان شماره واحد امدادی معرفی شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه