اخبار داغ

اعلام آمادگی جمعیت هلال‌احمر ایران برای کمک به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه

اعلام آمادگی جمعیت هلال‌احمر ایران برای کمک به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه
رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان گفت: با توجه به بروز زلزله مهیب در دو کشور ترکیه و سوریه، جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران اعلام امادگی می‌کند، تیم‌های امدادی و درمانی خود را به مناطق زلزله زده اعزام کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر، با اشاره به وقوع زمین‌لرزه ۷.۸ ریشتری در دو کشور، سوریه و ترکیه، به رؤسای جمعیت هلال‌احمر هر دو کشور تسلیت گفت. متن هر دو نامه به شرح زیر است:

جناب کرم کینیک

رئیس محترم جمعیت هلال احمر ترکیه، جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت هلال احمر ترکیه ابلاغ می‌کنیم.

با غم و اندوه فراوان، از وقوع زلزله شدیدی در استان غازی‌انتپ واقع در جنوب ترکیه مطلع شدیم که متأسفانه منجر به کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم عزیز آن کشور شده است.

از طرف جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران هلال‌احمر ترکیه و آسیب‌دیدگان از زلزله اعلام می‌کنیم.

جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را جهت اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به آن کشور اعلام می‌نماید.

ضمن آرزوی بهترین‌ها، برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه، مایل هستیم در صورت نیاز مراتب را به این جمعیت اطلاع دهید.

در متن نامه دیگر آمده است:

«جناب آقای خالد هبوباتی

رئیس جمعیت هلال احمر سوریه

جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت هلال احمر سوریه ابلاغ می‌کند.

با غم و اندوه فراوان، از وقوع زلزله شدیدی در مرز سوریه و ترکیه مطلع شدیم که متأسفانه منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی از مردم عزیز آن کشور شده است.

از طرف جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران هلال احمر سوریه و آسیب‌دیدگان از زلزله اعلام می‌کنیم.

جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را جهت اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به آن کشور اعلام می‌کنیم.

ضمن آرزوی بهترین‌ها، برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه، مایل هستیم در صورت نیاز مراتب را به این جمعیت اطلاع دهید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه