اخبار داغ

خورسند در گفتگو با دانا:

مردم ایران علی رغم تمام مشکلات و مسائل اقتصادی پای آرمان خود ایستاده اند

مردم ایران علی رغم تمام مشکلات و مسائل اقتصادی پای آرمان خود ایستاده اند
کارشناس مسائل بین‌الملل تاکید کرد: مردم ایران علی رغم تمام مشکلات و مسائل اقتصادی پای آرمان خود ایستاده اند، اما درک این مسئله برای دشمنان نظام سخت است.

مهدی خورسند کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار سیاسی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ یک اتفاق خارق العاده بود، اظهار داشت: تمام معادلات داخلی و خارجی براین بنا گذاشته شده بود که راهپیمایی امسال با کمترین حضور و شاید بدترین شکل ممکن برگزار شود اما باز هم مردم این معادلات را برهم زدند.

وی افزود: مردم در طول ۴۴ ساله گذشته علی رغم وجود همه مشکلات، نارضایتی ها و انتقاداتی که به شرایط مدیریت کشور داشتند و البته همچنان هم دارند، معادلات را برهم زدند و رسما اعلام کردند آن تفکراتی که به دنبال تغییر معادلات حاکمیتی در ایران است به دلیل آن عدم شناختی که دشمنان از تفکر و نگرش و بینش و بصیرت مردم ما دارند هرگز نمی توانند به نتیجه درست برسند.

خورسند بیان کرد: رهبران غربی و اندیشمندان آمریکایی بارها و بارها اعلام کرده اند که هیچ موقع نمی توان هیچ طرح یا برنامه ای را برای مردم ایران برنامه ریزی کرد به دلیل اینکه مردم ایران بلافاصله معادلات را برهم میزنند و اصلا قابل پیش بینی نیستند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل تاکید کرد: مردم ایران علارغم تمام مشکلات و مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی که دارند پای آرمان خود ایستاده اند اما درک این مسئله برای دشمنان نظام سخت است.

وی بیان کرد: ایستادن مردم ما پای آرمان های خود علی رغم وجود انتقادات به دلیل این است که این آرمان الهی است و مردم ما با اهدای خون و شهدای زیادی توانستند به آن دست پیدا کنند، بنابراین دشمنان نمی توانند با ترفند و حیله آن را تحت شعاع قرار دهند.

مردم می توانند به خوبی و در زمان مناسب پاسخ یاوه گویی ها دشمنان را بدهند

خورسند در پایان تصریح کرد: امسال مردم با حضور خود عملا نشان دادند که اگر کار به لج و لجبازی و تقابل بخواهد باشد همیشه در صحنه هستند و اگر کار به جایی برسد که بخواهند تعیین کننده معادلات باشند می توانند به خوبی و در زمان مناسب پاسخ یاوه گویی ها و برنامه ریزی های دشمنان را بدهند.

فاطمه کرمانی

بیشتر بخوانید:

حضور پر شور مردم در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی/ شعار «الله اکبر» در سراسر کشور طنین‌انداز شد

بازتاب گسترده راهپیمایی ۲۲ بهمن در رسانه های عربی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه