اخبار داغ

دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا| پایان کار دوومیدانی کاران ایران بدون مدال در روز آخر

دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا| پایان کار دوومیدانی کاران ایران بدون مدال در روز آخر
نمایندگان مواد پرش طول، پرش با نیزه و ۳۰۰۰ متر دوومیدانی ایران در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا از رسیدن به فینال و کسب مدال بازماندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دوومیدانی، روز پایانی دهمین دوره رقابتهای دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان برگزار شد و دوومیدانی کاران ایران از رسیدن به مدال باز ماندند.

در روز پایانی مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا ریحانه مبینی نماینده ماده پرش طول کشورمان در جریان برگزاری دهمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در جایگاه نهم رقابت این ماده قرار گرفت و از رسیدن به مدال بازماند.

در این رقابت‌ها ریحانه مبینی با پرشی به مسافت ۵.۷۹ متر نهم شد و به کار خود در این رویداد پایان داد.

در ادامه همچنین جلیل ناصری دونده دوهای استقامت ایران در رقابت ماده ۳۰۰۰ متر با ثبت زمان ۸:۲۲.۷۲ دقیقه در جایگاه هشتم قرار گرفت و به فینال نرسید.

در رقابت ماده پرش با نیزه ارشیا مصدقی پرنده نوجوان کشورمان با ثبت حدنصاب ۵ متر و کسب جایگاه ششمی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

همچنین  روز گذشته مسعود کامران نماینده ماده ۶۰ متر با مانع تیم ملی دوومیدانی کشورمان در جریان برگزاری دور مقدماتی این ماده به دلیل انجام خطا با کارت قرمز داور مواجه و از دور مسابقات کنار رفت.

بدین ترتیب نمایندگان ایران در روز آخر مسابقات بد ون کسب مدال به کار خود پایان دادند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه