اخبار داغ

لیگ برتر هاکی روی یخ| معرفی برترین‌های لیگ مردان و زنان؛ کدام بازیکنان بهترین می‌شوند؟

لیگ برتر هاکی روی یخ| معرفی برترین‌های لیگ مردان و زنان؛ کدام بازیکنان بهترین می‌شوند؟
برترین‌های لیگ برتر هاکی روی یخ مردان و زنان معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابت جذاب بین برترین‌های لیگ هاکی روی یخ ادامه دارد.
فاطمه اسماعیلی در آستانه کسب عنوان بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر هاکی روی یخ زنان قرار گرفت.
­تا پایان هفته چهاردهم این رقابتها فاطمه اسماعیلی از تیم آیس باکس با کسب 29 امتیاز در رده نخست امتیازآورترین بازیکنان این فصل قرار دارد. الهام مدیر دهقان هم تیمی اسماعیلی با 23 امتیاز در رده دوم جای گرفته و حدیثه پورهاشمی از تیم ام دات آر (M.R) با 21 امتیاز سوم است.
در این رقابتها که با حضور 5 تیم به میزبانی پیست هاکی روی یخ ایران مال برگزار می شود، تیم ام دات آر (M.R) با کسب 15 امتیاز در صدر قرار دارد و تیمهای آیس باکس با 13 امتیاز و فرمانیه با 8 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای دارند. تیمهای کمپ 24 با 6 امتیاز و تجارت ماندگار بدون امتیاز هم در رده‌های چهارم و پنجم ایستاده‌اند. این رقابت ها تا جمعه 5 اسفند پیگیری خواهد شد.

همچنین کیهانفر در آستانه کسب عنوان بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر هاکی روی یخ مردان قرار گرفت.
­تا  پایان هفته یازدهم این رقابتها جلال کیهانفر از تیم رادین تایر با کسب 18 امتیاز در رده نخست امتیازآورترین بازیکنان این فصل قرار دارد. مازیار قربانی از تیم ام دات آر (M.R) با  16 امتیاز در رده دوم جای گرفته و محمد شیخ جعفری از تیم ام دات آر (M.R) با 15 امتیاز سوم است.
در این رقابتها که با حضور 4 تیم به میزبانی پیست هاکی روی یخ ایران مال برگزار می شود، تیم رادین تایر با 14 امتیاز صدرنشین است. تیم آیس باکس با 10 ‏امتیاز، ام دات آر (M.R) با 9 امتیاز و معرفت نو بدون امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم جای دارند. این رقابت ها تا 29 بهمن پیگیری خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه