اخبار داغ

روئینگ قهرمانی کشور| برنامه مسابقات اعلام شد

روئینگ قهرمانی کشور| برنامه مسابقات اعلام شد
مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روئینگ جوانان و بزرگسالان در بخش زنان و مردان ۷ و ۹ اسفند در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، پس از تعویق مسابقات قهرمانی کشور روئینگ به دلیل آلودگی و برودت هوا در آذرماه، تاریخ جدید برگزاری این مسابقات اعلام شد.

بر این اساس مسابقات بخش زنان ۷ اسفند و مسابقات مردان ۹ اسفند در دریاچه آزادی تهران برگزار می‌شود.

این مسابقات بر اساس قوانین بین‌المللی فدراسیون جهانی روئینگ و قوانین فدراسیون قایقرانی در رده سنی جوانان و بزرگسالان انجام خواهد شد.

رقابت‌ها در مواد تکنفره سنگین‌وزن و سبک‌وزن در مسافت ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر و در بخش جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود هر ورزشکار حداکثر می‌تواند در یک ماده مسابقات شرکت کند.

حداقل سن مجاز شرکت در مسابقات قهرمانی کشور ۱۵ سال تمام است و در رقابت رده سنی جوانان متولدین ۱۱/۱۰/۱۳۸۲ لغایت ۱۰/۱۰/۱۳۸۶ مجاز به شرکت هستند و در رده سنی جوانان مدال، حکم و امتیاز تیمی به نفر برتر استان تعلق می‌گیرد.

رده بندی تیم‌ها نیز بر اساس سیستم امتیازدهی در بخش زنان و مردان به صورت مجزا خواهد بود و وزن مجاز استاندارد مواد سبک‌وزن در بخش بانوان ۶۰ کیلوگرم و در بخش آقایان ۵/۷۳ کیلوگرم است.

جلسه هماهنگی سرپرستان‌ تیم‌ها نیز شنبه ۶ اسفند ساعت ۱۴ در بخش زنان و دوشنبه ۸ اسفند ساعت ۱۴ در بخش مردان برگزار می‌شود.

هیات‌های قایقرانی تنها تا ۳۰ بهمن مهلت دارند آمادگی و اسامی ورزشکاران شرکت‌کننده خود را به فدراسیون ارسال کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه