اخبار داغ

امضای رئیس IFBB مستریونیورس؛

عبدالوند: احکام قهرمانی مچ اندازی اعتبار بین‌المللی دارد

عبدالوند: احکام قهرمانی مچ اندازی اعتبار بین‌المللی دارد
سرپرست فنی مسابقات مچ‌اندازی زنان مستریونیورس ایران گفت: احکام قهرمان به امضای رئیس IFBB رسیده و از اعتبار بین‌المللی برخوردار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرپرست فنی مسابقات مچ‌اندازی زنان درباره مسابقات مستریونیورس ایران صحبت کرد.
مریم عبدالوند سرپرست فنی مسابقات مچ‌اندازی زنان مستریونیورس ایران پس از برگزاری رقابت‌ها اظهار داشت: اولین دوره مسابقات مستریونیورس از ۲۶ بهمن با وزن‌کشی شروع شد و از ۸ صبح ۲۷ام به شکل رسمی آغاز به‌کار کرد. بین ۳۶ ورزشکار از استان‌های مختلف و ورزشکاری از کشور هندوستان رقابت داشتیم.
وی در ادامه بیان داشت: در ۳ رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان شرکت‌کننده داشتیم. مسابقات در دسته‌های وزنی مختلف و سنین متفاوت برگزار شده که برای نخستین بار، در هر ۳ رده سنی اوورال‌ها را هم معرفی کردیم. رقابت‌ها به جرات سطح بسیار بالا و در حد مسابقات بین‌المللی و جهانی داشت.
عبدالوند درباره برگزاری این مسابقات و جوایز گفت: این رقابت‌ها با میزبانی خوب شهرستان رامسر، شور و هیجان خوبی برای بانوان ایجاد کرد. مدارک و حکم‌های ورزشکاران عنوان‌دار به امضای رئیس IFBB رسیده و از اعتبار بین‌المللی برخوردار است. در ضمن به تمام اوورال‌های رده‌های وزنی، سنی و راست‌دست و چپ‌دست برای نخستین بار مبلغ ۲۵۰ دلار تعلق گرفت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه