اخبار داغ

تفاهم نامه همکاری دو باشگاه زنیت و سپاهان تمدید شد

تفاهم نامه همکاری دو باشگاه زنیت و سپاهان  تمدید شد
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و زنیت سن پترزبورگ در راستای ایجاد و توسعه همکاری‌های بین‌المللی تفاهم‌نامه همکاری خود را برای مدت دو سال دیگر تمدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ظهر امروز جمعه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۱، تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه میان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و باشگاه زنیت سن پترزبورگ در راستای توسعه همکاری‌های بین‌المللی که پیش از این به امضا دو باشگاه رسیده بود، برای مدت دو سال دیگر تمدید شد.
این جلسه با حضور الکساندر مدودف مدیرعامل باشگاه زنیت و محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان  همراهان برگزار شد.
به موجب این تفاهم‌نامه این دو باشگاه در زمینه‌های، فنی ورزشی، برگزاری دوره‌های آموزشی، استعدادیابی، توسعه فوتبال بانوان و تیم‌های پایه با یکدیگر همکاری های خود را ادامه خواهند کرد.
برگزاری دوره‌های مربیگری در سن پترزبورگ و ایران، همکاری‌ جهت پرورش استعداد‌های دو باشگاه، اسپورت مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ، مباحث حقوقی ، زیر ساختها و برگزاری بازی‌های دوستانه از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

ساکت: تفاهم نامه سپاهان و زنیت موفقیت آمیز بود

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص تمدید تفاهم نامه بین دو باشگاه زنیت و سپاهان اظهارداشت: امروز موفق شدیم با حضور الکساندر مدودف مدیرعامل محترم باشگاه زنیت این تفاهم نامه برای مدت دو سال دیگر تمدید شد، به جهت اینکه
تفاهم نامه بسیار موفقی بود و هر دو طرف رضایت کامل داشتند.
وی افزود: برنامه هایی که تاکنون در قالب این تفاهم نامه اجرایی شدند حضور تیم زیر ۱۷سال سپاهان در تورنمنت های باشگاه زنیت، برنامه کمپ زیر ۱۷ سال زنیت در صفاییه اصفهان ، برگزاری دوره های آموزشی با حضور مدرسین زنیت ، جلسه هم اندیشی و تبادل
تجربیات مربیان آکادمی ها در روسیه و نقطه عطف این تفاهم نامه هم برگزاری بازی دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و زنیت است و البته در ابتدای سال تیم های ۱۵،۱۶ و ۱۸ سال سپاهان در تورنمنت دیگری در روسیه دعوت شده اند.
مدیرعامل سپاهان با اعلام خبر برگزاری بازی دوستانه بین تیمهای بانوان دو باشگاه نیز گفت:  در بخش بانوان نیز قبل از شروع فصل آینده مسابقه ای را بین دو تیم زنیت و سپاهان خواهیم داشت چرا که نگاه باشگاه در دو بخش بانوان و آقایان یکسان است. همچنین در بحث های اسپورت مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ، برگزاری دوره‌های مربیگری در سن پترزبورگ و ایران، همکاری‌ جهت پرورش استعداد‌های دو باشگاه وحتی زیر ساختها این تفاهم نامه بخش ها و برنامه های خود را دنبال خواهد کرد.
ساکت با اشاره به اینکه باشگاه ۱۲ خواهر خوانده در سراسر جهان دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد با ۸ باشگاه خواهر خوانده فعالیتهای اجرایی داریم، به عنوان نمونه باشگاه النجف حدود ۱۵ روز در کمپ های ما اردو داشتند و تیم نوجوانان سپاهان برای یک اردوی یک هفته و چند بازی دوستانه عازم نجف شدند. همچنین باشگاههای دیگری که در آرژانتین، لبنان و مالزی هستند بخشی از برنامه های که داشتیم  عملیاتی شدند و در برخی از کشورها نیز در حال مذاکره و انجام مراحل برای برقراری ارتباطات بین المللی با باشگاه سپاهان هستیم.
مدیر عامل باشگاه سپاهان در خصوص صحبت‌ها و اعتراضاتی که در خصوص زمان برگزاری بازی دوستانه سپاهان و زنیت انجام شده است، تاکید کرد: قبل از قرعه کشی جام حذفی تاریخ این مسابقه با توجه به حضور تیم فولادخوزستان در بازیهای آسیایی بسته شده بود و هیچ ارتباطی با تیم خاصی نداشت و تاثیری هم در روند برنامه ها نخواهد داشت. سالهای قبل نیز شاهد برگزاری رویداد مهم بین المللی در حین برگزاری فصل با حضور باشگاههای خارجی در کشور بودیم، از جمله تیم بایرن مونیخ که این مسأله به نفع غنای فوتبال کشور است و به عنوان یک رویداد بین المللی تلقی می شود.
وی در خصوص حضور حداکثری تماشاگران برای مشاهده بازی دوستانه دو تیم سپاهان و زنیت گفت: از شورای تامین استان، استانداری، فرمانداری، یگان ویژه،  نیروی انتظامی و بخشهایی که زمینه را برای حضور ولذت بردن مردم را از یک رویداد بین المللی فراهم کردند تشکر می کنم.
ساکت همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بازی سپاهان و پرسپولیس در جریان جام حذفی هم با همین تعداد تماشاگر خواهد بود، اظهارداشت: هنوز مصوبه ای در این زمینه از سوی شورای تامین نداشتیم  و ما تابع تصمیمات آنها خواهیم بود.

علاقمندیم بازی دو تیم فوتبال زنان به زودی انجام شود

ماکسیم  پوگورلف معاون مدیرکل و رییس دپارتمان توسعه ورزشی و امور حقوقی باشگاه زنیت در حاشیه تمدید تفاهم نامه دو باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه و سپاهان اصفهان در راستای همکاری های بیشتر در زمینه های ورزشی، اظهارداشت: واکنش مربیان و بازیکنان ما در مورد باشگاه سپاهان جالب بود که همه از صیمیم قلب راضی بودند و بسیار علاقمند به تبادل نظر و تعامل با مربیان باشگاه سپاهان هستند.
در خصوص مباحث مارکتینگ که صحبت کردیم به زودی برنامه ها اجرایی خواهند شد. برای ما هم خیلی خوشحال  و جالب است که در خصوص رشد و پیشرفت فوتبال زنان  برنامه خواهیم داشت و تنها مسأله تفاهم بر سر تاریخ بازی دو تیم زنان است که چه زمانی این بازی انجام خواهد شد چرا که تیم زنان ما هم علاقمند هستند که این بازی انجام شود.
وی افزود: تجربه همکاری ۲۲ ماهه ما نشان می دهد که خصوص تیم ها صحبت نمی کنیم، در مورد آکادمی ها برنامه های برای همکاری خواهیم داشت، همچنین تیم فوتبال زنان و ورزش زنان، ورزشکاران زنان ما علاقمند هستند که بازی داشته باشند با تیم های زنان  سپاهان؛ چرا که هم علاقمندی است و تیم که مواردی هست که تیم های زنان هم تمایل دارند از تیم ها و آکادمی بزرگ سپاهان آموزش ببینند.
معاون مدیرکل و رییس دپارتمان توسعه ورزشی و امور حقوقی باشگاه زنیت با تمجید از ایده و طرح دکتر فرامرزی در خصوص اجرای  برنامه ها در سطح دانشگاهی، اضافه کرد: می دانیم که بین دانشگاه اصفهان و سن پترزبورگ تفاهم نامه وجود دارد و باید توافقات و ضمانت های اولیه را پیگیری کنیم تا بتوانیم موارد تفاهم شده را اجرایی کنیم. ما هم عقیده داریم فرایند همکاری ما باید به سمت آموزش و یادگیری بیشتر مربیان دو باشگاه سوق پیدا کند و فکر می کنم موارد زیادی برای آموزش و تبادل بین مربیان دو باشگاه وجود دارد و در مدت زمان آینده نزدیک دوباره فرصت آموزش خواهیم داشت  تا مربیان بتوانند تبادل نظر با یکدیگر داشته باشند.
وی ادامه داد:همانطور که دکتر فرامرزی هم گفتند ما زمان زیادی را در کشورهای عربی داشتیم و الان می توانیم این ایده را در ایران داشته باشیم، کمپ و اردوهای مشترک در کشورهای خود داشته باشیم و این تورنمنت تنها منحصر به تیم اصلی نمی تواند باشد و می تواند تورنمنتی برای تیم های آکادمی های دو باشگاه باشد و در خصوص جزییات بیشتر که به غیر از دو تیم سپاهان و زنیت چه تیم های دیگری می توانند در کنار ما باشند نیاز به صحبتهای بیشتری است.
پوگورلف گفت: می دانید که اقدامات و برنامه های زیادی را در پیش رو خواهیم داشت و زمان به زودی می گذرد و شکی ندارم که تفاهم نامه های بعدی نیز به زودی امضا خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه