اخبار داغ

الفیصلی صفر - فولاد یک؛

لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی و صعود با چاشنی خوش‌شانسی/ فولاد به‌سختی از سد تیم دسته‌یکی گذشت!

لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی و صعود با چاشنی خوش‌شانسی/ فولاد به‌سختی از سد تیم دسته‌یکی گذشت!
دیدار تیم‌های فوتبال الفیصلی عربستان‌سعودی و فولاد خوزستان با پیروزی و صعود نماینده فوتبال ایران به مزحله یک‌چهارم نهایی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم فوتبال فولاد خوزستان ایران از ساعت ۱۸:۳۰ عصر امروز (دوشنبه - یک اسفندماه) به وقت ایران در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲-۲۰۲۳، در ورزشگاه الثمامه دوحه قطر به مصاف الفیصلی عربستان‌سعودی رفت که این مسابقه با پیروزی و صعود نماینده ایران خاتمه یافت.

در مرحله گروهی ACL، فولاد بالاتر از شباب‌الاهلی امارات، الغرافه قطر و آخال ترکمنستان به عنوان صدرنشین گروه C در این مرحله حضور یافت و الفیصلی نیز در گروه E مسابقات با خلق شگفتی بالاتر از نسف قارشی ازبکستان، السد قطر و الوحدات اردن قرار گرفت.

فولادی‌ها که در نیمه نخست از حضور روبرتو تورس و اشکان دژاگه در زمین بهره برده و یوکیا سوگیتا و الگس آلگریا را روی نیمکت داشتند، درصد یبشتری از توپ و میدان را به خود اختصاص داده اما نتوانستن موقعیت گلزنی خطرناکی روی دروازه الفیصلی ایجاد کنند تا این نیمه با تساوی بدون گل و بدون اتفاق خاصی به پایان برسد.

در نیمه دوم اما فشارهای شاگردان جواد نکونام بالاخره نتیجه داد و ساسان انصاری روی اشتباه کشنده مدافع تیم سعودی در محوطه جریمه، توپ را به تور دروازه رقیب چسباند و فولاد را پیش انداخت.

فولاد خوزستان به‌عنوان تنها نماینده فوتبال ایران در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا، با این پیروزی برای نخستین بار در تاریخ خود به جمع تیم‌های حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی پیوست.

الفیصلی صفر

گل: -

فولاد یک

گل: ساسان انصاری (۶۴)

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، حمید بوحمدان، روبرتو تورس، احسان پهلوان، عارف آقاسی، وحید حیدریه، امین حزباوی، سینا مریدی و اشکان دژاگه.

ترکیب الفیصلی: احمد الکسار، ولید الاحمد، احمد عسیری، یاسین برناوی، ووکوویچ، عبدالعزیز آل شرید، صالح القمیزی، روسی، عبدالرحمن الدوسری، ویلی سمدو و احمد الشمرانی.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه