اخبار داغ

تجربه جدید کانوپولوئیست تیم ملی؛

کلایی: تجربه‌ تمرینات سنگین را نداشتم

کلایی: تجربه‌ تمرینات سنگین را نداشتم
قایقران جوان کشورمان گفت: سطح تمرینات در اردو بسیار بالاست و تمرین در کنار ورزشکاران باتجربه باعث پیشرفتم شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی آرمیتا کلائی ورزشکار اهل تهران جزو نفرات دعوت شده به اولین اردوی تیم ملی اسلالوم است. او که امسال با کسب مدال نقره در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر و کسب مدال طلا در قهرمانی کشور یکی از نفرات برتر کشور در رده سنی نونهالان بود، با آغاز اردوهای تیم ملی تمرینات خود را زیر نظر مربیان ملی ادامه می‌دهد. کلائی در رابطه با ورودش به ورزش قایقرانی توضیح داد: من حدودا ۳ سال هست که در رشته کانوپولو هستم. از ۶ ماه گذشته هم به پیشنهاد مربی‌ام در کنار تمرینات کانوپولو، در تمرینات اسلالوم هم شرکت کردم که در اولین مسابقم مدال نقره گرفتم و همین باعث شد که با انگیزه‌ی بیشتری تمریناتم را ادامه بدهم. در دومین مسابقه‌ام که قهرمانی کشور بود مدال طلا را کسب کردم.
او در خصوص حضور در اردوی تیم ملی و تمریناتش زیر نظر مربیان ملی گفت: خیلی خوشحالم که اسمم در لیست نفراتی که به اردو دعوت شدند وجود داشت. سطح تمرینات اینجا خیلی بالاست و نفراتی که اینجا حضور دارند باتجربه هستند.
کلائی ادامه داد: خب من قبلا تجربه‌ی تمرینات سنگین به این صورت را نداشتم مثلا هر چند روز یک جلسه تمرین می‌کردیم ولی الان هر روز دو یا سه جلسه تمرین‌های مختلف می‌کنیم و فشار تمرینات بیشتر است.
قهرمان جوان کشورمان در پایان اظهار کرد: از خانواده‌ام بابت تمام زحمات و حمایت‌هایی که در این مسیر از من می‌کنند متشکرم. همچنین از تمام مربیان به خصوص خانم فرزان و آقای مهدوی‌نیا که برای من بسیار زحمت کشیدند سپاسگزارم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه