اخبار داغ

جواد امروز به تمرین می‌رود؟

مخالفت باشگاه با استعفای نکونام/ مرادی: در فولاد حواشی عجیبی را رقم زدند!

مخالفت باشگاه با استعفای نکونام/ مرادی: در فولاد حواشی عجیبی را رقم زدند!
سخن‌گوی باشگاه فولاد خوزستان گفت: جواد نکونام قطعاً در تمرین بعدی تیم فوتبال فولاد شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ شب گذشته پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل الفیصلی عربستان‌سعودی و صعود نماینده فوتبال کشورمان به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، جواد نکونام در نشست خبری با اعلام استعفای خود، از هدایت اهوازی‌ها کناره گرفت.

این تصمیم جنجالی و غیرمنتظره درست در شرایطی گرفته شد که بازیکنان و هواداران فولاد مشغول به جشن و شادی بابت این تاریخ‌سازی برای نخستین بار در لیگ قهرمانان بودند تا از حلاوت پیروزی در برابر الفیصلی کاسته شود اما استعفای نابه‌هنگام جواد نکونام، واکنش سخن‌گوی باشگاه فولاد خوزستان را در پی داشت.

آرمین مرادی در این رابطه اظهار داشت: در مورد تصمیم نکونام باشگاه با استعفای او مخالفت کرده و این تصمیم به دلیل بغض یک ماهه‌ای بود که برای نکونام ایجاد شده بود. فشار سختی روی تیم و او بود، نکونام هر روز به سختی کار می‌کند و شک نکنید تمرینات ما فردا با حضور او برگزار خواهد شد و امیدواریم همین روند را ادامه دهیم.

وی در ادامه بیان داشت: در باشگاه فولاد اتفاقات عجیب و غریبی را برای ما رقم زدند. حواشی‌های مختلفی برای ما ایجاد کردند از جمله مسایل مربوط به حضور نکونام در تیم ملی و کی‌روش و مسایلی دیگر اما همه بدانند جواد نکونام دلش با فولاد است و مردم هم او را دوست دارند و باید فرصت داد تا این مسائل حل شود. ما برای حضور برابر نماینده عربستان اتفاقات لیگ را فراموش کردیم و با تمرکز کامل به آسیا آمدیم.

سخنگوی باشگاه فولاد در پایان گفت: کمپ تمرینی خوبی در اینجا داشتیم و در محلی بودیم که تیم هلند در جام‌جهانی قطر در آن مستقر بود. امروز هم یک بازی حساس داشتیم و تاریخ‌ساز شدیم و تیم فوتبال فولاد برای اولین بار به این مرحله رسیده که این اتفاقات در اهواز و خوزستان جشن شادی به پا کرده و همه ما تلاش می کنیم تا این روند خوب را ادامه دهیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه