اخبار داغ

پس از صعود به یک‌چهارم نهایی جام حذفی با وجود محرومیت؛

ساپینتو: کار استقلال هنوز تمام نشده؛ تیم یک‌پارچه‌ای هستیم!

ساپینتو: کار استقلال هنوز تمام نشده؛ تیم یک‌پارچه‌ای هستیم!
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از صعود به یک‌چهارم نهایی جام حذفی با وجود محرومیت به اظهارنظر درباره پیروزی مقابل ملوان بندرانزلی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم فوتبال استقلال شب گذشته با وجود محرومیت ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی خود از حضور روی نیمکت، توانست با نتیجه ۲ بر صفر مقابل چشم تماشاگران تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را شکست داده و به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کند.

پس از این پیروزی، ساپینتو مورد تشویق همه‌جانبه هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی قرار گرفت و با وجود محرومیت انضباطی عنوان داشت: من عاشق تیمم و عاشق هوادارانمان هستم. ما با هم قوی‌تر هستیم و به جلو می‌رویم.

وی که نتوانسته بود در نشست خبری پس از مسابقه حضور پیدا کند، در فضای مجازی هم نوشت: به این گروه افتخار می‌کنم. ریکاوری پس از اختلاف ۸ امتیازی کار آسانی نبود، اما واکنش تیم به این موانع و دیگر موانع باورنکردنی بوده. پیروزی در جام حذفی ایران نشانه دیگری از یکپارچگی تیم ماست. کار هنوز به پایان نرسیده  و کارهای زیادی وجود دارد و موانع بیشتری برای غلبه بر آن وجود دارد. با همه حمایت‌های شما، در برابر همه و همه چیز، ما می‌توانیم به هر چیزی برسیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه