اخبار داغ

پرسپولیسی‌ها چه گفتند؟!

بیرانوند: جواب کری سپاهانی‌ها را دادم/ پیروانی: تا حرف می‌زنیم می‌گویند حساب باشگاه بسته است!

بیرانوند: جواب کری سپاهانی‌ها را دادم/ پیروانی: تا حرف می‌زنیم می‌گویند حساب باشگاه بسته است!
پرسپولیسی‌ها پس از برتری مقابل سپاهان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمال کامیابی‌نیا پس از پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس مقابل سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: فکر می‌کنم یک برد خیلی خوبی را کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم. فکر می‌کنم امروز همه پرسپولیس واقعی را دیدند.

وی در واکنش به این موضوع که خیلی‌ها انتظار نداشتند پرسپولیس بتواند در اصفهان مقابل سپاهان نتیجه بگیرد، گفت: طبیعی است که در طول فصل چند هفته بدشانسی بیاوریم، ولی امروز خدا را شکر توانستیم شخصیت تیمی‌مان را نشان دهیم و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

نعمتی: امیدوارم گل‌های من و بردهای پرسپولیس ادامه‌دار باشند

سیامک نعمتی پس از برتری 4 بر 2 پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی و صعود سرخپوشان به مرحله یک‌چهارم نهایی اظهار داشت: این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم. خدا را شکر توانستیم در یک بازی سنگین در زمین تیم بزرگ سپاهان و مقابل هواداران پرشور این تیم پیروز شویم. حضور هواداران جذابیت مسابقه را چند برابر کرده بود. امیدوارم هواداران در همه استادیوم‌ها حضور داشته باشند و از فوتبال لذت ببریم.

وی درباره فاصله کمی که با جدایی از پرسپولیس داشت، اما توانست باز هم در لیست سرخپوشان قرار بگیرد، گفت: فقط می‌توانم خدا را شکر و از همه هواداران تشکر کنم که همیشه در هر شرایطی پشت من بودند. از اعضای کادر فنی تشکر می‌کنم که دوباره به من اعتماد کردند. امیدوارم توانسته باشم با این گل خوشحال‌شان کنم. ان‌شاءالله این گل‌ها ادامه‌دار بوده و پرسپولیس نیز همیشه برنده باشد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تصریح کرد: جام حذفی خودش یک جام مهم است، چون با چهار پنج بازی می‌توان به آسیا رسید. اول تمرکزمان را روی لیگ و سپس بازی بعدی در جام حذفی می‌گذاریم و ان‌شاءالله بتوانیم در هر دو جام ادامه بدهیم و جام‌ها را به دست بیاوریم.

نعمتی درباره تأثیر برد امروز پرسپولیس روی رقابت این تیم با سپاهان در لیگ برتر گفت: شک نکنید که تأثیرگذار خواهد بود. تیم ما واقعاً به این برد نیاز داشت. به هر حال تیم از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشت و با این جوی که در رختکن دیدم، مطمئن هستم که امسال دوباره می‌توانیم دوگانه را به دست بیاوریم.

وی در پایان درباره عملکرد داوری تصریح کرد: داوری خوب بود و عالی کار کرد. پنالتی اول را از نزدیک ندیدم، ولی پنالتی دوم را دیدم و فکر می‌کنم صحیح بود. همچنین کارتی که داور به یزدانی داد، درست بود.

رفیعی: به ۲ دلیل شایسته برتری مقابل سپاهان بودیم

سروش رفیعی پس از پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان، در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: این یکی از بازی‌های باکیفیت امسال ما بود. سپاهان مجموعه‌ای بزرگ و قابل تمجید است که کادر فنی خوبی در اختیار دارد و رفقای عزیز ما در این تیم بازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه سپاهان نفرات خوبی در اختیار دارد، تصریح کرد: ما به دو دلیل شایسته پیروزی بودیم. خوشبختانه همه بازیکنان با تمام وجود بازی کردند و تلاش کردیم در مالکیت توپ و اصول خودمان تمرکز داشته باشیم. این تیم فشار خوبی به رقبا می‌آورد و قدرت حفظ توپ دارد. با این حال ما در بخش مالکیت، موقعیت‌سازی، دوندگی و پرس بهتر و شایسته پیروزی بودیم.

هافبک پرسپولیس با اشاره به حضور پُرتعداد هواداران در ورزشگاه نقش جهان گفت: بهترین اتفاقی که دیدم، حضور این تعداد از تماشاگران در ورزشگاه بود که امسال برای اولین بار رخ می‌داد. این مسئله به همه کسانی که در ورزشگاه بودند، تیم سپاهان و خود ما لذت داد. حضور هواداران فشار زیادی بر پرسپولیس وارد می‌کرد، اما این فوتبال که هواداران در آن به ورزشگاه بیایند، واقعاً لذتبخش است. امیدوارم هواداران را در همه ورزشگاه‌ها ببینیم.

رفیعی راجع به تأثیر این برد بر تعیین قهرمان لیگ برتر خاطرنشان کرد: نگاه‌مان باید این باشد که مرحله به مرحله جلو برویم. این بازی نقطه مثبتی بود و ذهن‌مان را قوی‌تر کرد. این پیروزی باعث شد شرایط‌مان را بهتر کنیم و در لیگ برتر هم نتایج خوبی بگیریم.

بیرانوند: هواداران سپاهان کُری خوانده بودند، من هم امروز جواب کُری را دادم

علیرضا بیرانوند پس از برتری 4 بر 2 تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: شاهد بودید که چه بازی سنگین و سختی بود. در سه چهار هفته گذشته خوب نتیجه نگرفته بودیم و خیلی سخت است تیمی مثل پرسپولیس بخواهد برگردد و تیمی شود که مردم و هواداران دوست دارند. پرسپولیس نشان داد لیاقت بیشتری دارد و اتفاقاتی که در هفته‌های گذشته افتاد روی حوادث بوده است. امروز نشان دادیم تیم خوبی هستیم.


وی افزود: از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که امروز به ورزشگاه آمدند و دست تک تک‌شان را می‌بوسم. از هواداران سپاهان هم تشکر می‌کنم، با اینکه قرار بود 30 درصد گنجایش ورزشگاه را به خود اختصاص بدهند، ولی 95 درصد ورزشگاه را پُر کرده بودند و نوش جان‌شان باشد. حق‌شان بود که مثل دیدار با زنیت سن پترزبورگ روسیه ورزشگاه را پُر کنند. این پیروزی را به بازیکنان، کادر فنی و هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد کُری‌هایی که پس از پایان بازی برای هواداران سپاهان خواند، گفت: می‌خواهم یک چیزی را بگویم، ما خیلی تحت فشار بودیم، به خصوص هواداران‌مان. اتفاقاتی در دیدار سپاهان - زنیت افتاد و هواداران دوست‌داشتنی این تیم تمام تشویق‌های‌شان مخصوص بازی با پرسپولیس بود. هواداران پرسپولیس این ویدیوها را برای‌مان می‌فرستادند و انگیزه زیادی به ما دادند. به این فکر می‌کردیم که امروز شرمنده هواداران‌مان نشویم و این اتفاق هم افتاد. پس از بازی جواب دادم و کُری خواندم و به هواداران‌مان گفتم ورزشگاه خالی شد و فقط شما ماندید، پس لذت ببرید.

بیرانوند در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس می‌تواند صدر جدول را در لیگ برتر از سپاهان بگیرد، گفت: شک نکنید این اتفاق صد درصد می‌افتد. ما بازی رو در رو با سپاهان در تهران داریم. از استقلال هشت امتیاز جلو بودیم و پنج امتیاز از سپاهان، ولی الان با استقلال هم‌امتیاز هستیم و سه امتیاز از سپاهان کمتر داریم. در لیگ 10 بازی دیگر داریم و هزار اتفاق در آنها می‌افتد. بازی‌ لیگ‌های اروپایی را می‌بینید؟ آرسنال 10 امتیاز از منچسترسیتی پیش بود، ولی امتیازهای زیادی از دست داد تا سیتی صدرنشین شود و در ادامه دوباره به صدر جدول بازگشت. ما با تیم‌های مدعی مثل سپاهان، استقلال و تراکتور تبریز بازی داریم و ان‌شاء‌الله به چیزی که لیاقتش را داریم، برسیم.

وی در واکنش به اینکه مثل کریم باقری در این دیدار وحدت هنانوف را مورد شماتت قرار دارد، تصریح کرد: هنانوف معترض بود که چرا سپاهانی‌ها بازی جوانمردانه را رعایت نکردند که به او گفتم مقصر تو بودی که توپ را بیرون زدی. میلاد زکی‌پور را هم تشویق کردم که بازی جوانمردانه را رعایت نکرد!

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اعتراضش به گل دوم سپاهان گفت: باور کنید توپ را که ابتدا بیرون زدم باد به داخل زمین آورد و همان توپ را در ادامه دوباره رامین رضاییان ارسال کرد. البته افشین پیروانی در رختکن گفت که گل دوم سپاهان آفساید بوده است. خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم و از شما می‌خواهم همیشه از پرسپولیس حمایت کنید.

گولسیانی: تلاشم را می‌کنم و خدا مرا دوست دارد

گئورگی گولسیانی درباره برتری پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: حریف بسیار سرسختی داشتیم که از این مرحله عبور کردیم. خیلی خوشحال هستم و به تیم سابق خودم احترام می‌گذارم. من پس از گل هم خوشحالی نکردم. سه سال را در سپاهان گذراندم و ورزشگاه نقش جهان جوّ بسیار خوبی داشت. خیلی خوشحالم که هواداران مجوز حضور در ورزشگاه را گرفتند.

وی در مورد اینکه همانند دیدار با استقلال توانست دو گل به ثمر برساند، تصریح کرد: من تلاشم را می‌کنم و خدا مرا دوست دارد. با قلب خودم بازی می‌کنم و سخت تمرین می‌کنم. خیلی خوشحال هستم که به تیمم کمک کردم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس راجع به شرایط سرخپوشان برای قهرمانی لیگ برتر گفت: الان باید انگیزه خودمان را بالا ببریم و نباید امتیازی از دست بدهیم. تاکنون امتیازات زیادی از دست داده‌ایم و باید تمرکزمان را روی 10 دیدار باقیمانده بگذاریم.

گولسیانی درباره بحثی که با محمد علی‌نژاد داشت، خاطرنشان کرد: من به همه بازیکنان احترام می‌گذارم و در آن صحنه فقط گفتم چرا به پای من ضربه زدی. من جوانمردانه بازی می‌کنم و می‌خواهم حریفان هم همین کار را انجام بدهند.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند به قهرمانی لیگ برتر برسد یا خیر، گفت: نمی‌توانم پیش‌بینی کنم، اما قول می‌دهیم تمام تلاش خود را بکنیم تا قهرمان شویم.

مدافع پرسپولیس راجع به استقبال هواداران اصفهانی این تیم از بازی حساس سرخپوشان بیان کرد: هواداران خاصی داریم. آنها انتظاری جز قهرمانی ندارند و شما باید در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شوید. ما هم تلاش می‌کنیم به این هدف برسیم.

پیروانی: تا حرف می‌زنیم می‌گویند حساب باشگاه بسته است

افشین پیروانی پس از برد 4 بر 2 پرسپولیس مقابل سپاهان، اظهار داشت: تبریک ویژه می‌گویم به هواداران خوب‌مان، از کادرفنی، بازیکنان و هواداران که امروز آمدند و روز خوبی را رقم زدند، تشکر می‌کنم. از مسئولین برگزاری هم تشکر می‌کنم. با حساسیتی که روی این بازی بود، به نحو احسن برگزار شد. این برد را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم که واقعا منتظرش بودند.


وی افزود: حساب باشگاه پرسپولیس 3ماه بسته است. اینطور نمی‌توان تیمداری کرد. چون برده‌ایم صحبت می‌کنم. اگر نتیجه نگرفته بودیم می‌گفتند دنبال بهانه است. مگر می‌شود 3ماه حساب یک باشگاه بسته باشد؟ یکی باید کمک و یاری کند. مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه هرچه تلاش می‌‍کنند فایده ندارد. بلیت یا هتل می‌خواهیم بگیریم مشکل داریم. همه بازیکنان منتظر دریافتی هستند. نمی‌دانم چه کسی باید کمک کند؟ این تیم میلیون‌ها هوادار دارد. اینطور که نمی‌توان باشگاه‌داری کرد.

پیروانی در خصوص اینکه برای بازی قبلی هم با وساطت به هتل آزادی رفتند، گفت: اتفاقاتی رقم می‌خورد که در شان تیم و بازیکن و باشگاه بزرگ پرسپولیس نیست. با جان من و جان تو، هتل و بلیت گرفتن قشنگ نیست. یکی باید ورود کند. تا حرف می‌زنیم می‌گویند حساب 3ماه است بسته است. هرچه هم تلاش می‌کنند باز نمی‌شود. ببینید چه کسی حساب باشگاه را بسته است؟

سرپرست پرسپولیس تصریح کرد: حق‌شان را می خواهند. ما به بورس رفته ایم. اگر بخواهیم مثل سال های قبل ادامه بدهیم نمی شود و مشکل ایجاد می شود. مسئولین باید کمک کنند. این تیم احتیاج به کمکی دارد که مشکلات برطرف شوند. با این شرایط من روزهای بدی را پیش بینی می‌کنم. با این شرایط هشدار می‌دهم. باشگاه به تنهایی توانایی بازکردن حساب را ندارد. هرکسی می‌تواند کمک کند پا پیش بگذارد تا مشکلات رفع شوند.

وی افزود: به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانیم طلب AFC را بگیریم. این هم مشکل دیگری است. اگر کسی می‌تواند بعد از سال‌ها این مشکل را برطرف کند بیاید. یک قولی دادند ولی متاسفانه کسی نتوانست مشکل را برطرف کند. ان شاالله فدراسیون طلبش را گرفته باشد و کمک کند ما هم طلب‌مان را بگیریم.

پیروانی در مورد اینکه قبل از بازی هواداران سپاهان الفاظ مناسبی را در مورد او به کار نبردند، گفت: به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. دستشان درد نکند.

وی در خصوص داوری بازی امروز، عنوان کرد: داوری خوب بود. اگر شما دیدگاه دیگری دارید بحث جداست.

سرپرست پرسپولیس در مورد حضور هواداران، اظهار داشت: سازمان لیگ هم اعلام کرد 30درصد، از ورود هواداران استقبال کردیم. تصمیم گیرندگان اجازه بدهند حداکثر هوادار و مثل قدیم باشد. هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاد. از میزبانی و هواداران سپاهان تشکر می‌کنیم. تیم‌شان را خوب تشویق کردند. هواداران ما هم با اینکه محدویدت داشتند با تمام وجود تشویق کردند. از آن ها تشکر می‌کنیم.

پیروانی در مورد اینکه تمرکز سپاهان پس از حذف روی لیگ برتر خواهد بود، گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. فوتبال برد و باخت دارد. به تیم خوب سپاهان خسته نباشید می‌گویم.امروز بهتر بازی کردیم. از موقعیت‌هایمان هم بهتر استفاده کردیم و بردیم. مطمئن باشید برای هردوجام تلاش می‌کنیم تا هواداران مان را شاد کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا برای تعداد تماشاگران در بازی برگشت مقابل سپاهان رایزنی شده، گفت: همین الان خواهش می‌کنیم اجازه بدهند هواداران‌مان بیایند. رایزنی نکردیم. طبقه دوم استادیوم آزادی را که می‌گویند کسی نمی‌تواند برود. 8 گیت هم چادر کشیده‌اند. اگر قرار است تعدادی هم که هست محدودیت داشته باشد، اصلا منطقی نیست. همین امروز جو خوبی در ورزشگاه حاکم بود. هوادار سرمایه اصلی هر تیمی است. ما هم پرسپولیس هستیم. بر این باوریم که بیشترین هوادارا را داریم. اجازه بدهید اگر قرار است اتفاقی بیفتد همه با هم خوشحال باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه