اخبار داغ

فولاد صفر - الهلال یک؛

لیگ قهرمانان آسیا| خداحافظی تلخ فولاد با جام؛ شکست آبرومندانه مقابل نایب‌قهرمان جهان

لیگ قهرمانان آسیا| خداحافظی تلخ فولاد با جام؛ شکست آبرومندانه مقابل نایب‌قهرمان جهان
دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و الهلال عربستان‌سعودی با پیروزی و صعود نایب قهرمان جهان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم فوتبال فولاد خوزستان ایران از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (پنج شنبه - ۴ اسفندماه) به وقت ایران در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲-۲۰۲۳، در ورزشگاه الوکره قطر به مصاف الهلال عربستان‌سعودی رفت که این مسابقه با پیروزی و صعود آبی‌پوشان ریاض خاتمه یافت.

پیش از این جدال، تیم فوتبال فولاد با برتری یک بر صفر مقابل الفیصلی، دیگر نماینده عربستان‌سعودی به مرحله یک‌چهارم ACL رسیده بود و تیم قدرت‌مند الهلال هم با کسب پیروزی ۳ بر یک در برابر شباب‌الاهلی امارات‌متحده عربی، در این مرحله قرار گرفت.

استعفای جواد نکونام و جانشینی حمیدرضا رجبی در آستانه این تقابل حساس، شوک روحی بزرگی را به اردوی فولادمردان ایرانی وارد ساخت. با این حال نماینده ایران در نیمه نخست نمایش خوبی مقابل نایب‌قهرمان جهان داشت و چند بار تا پای باز کردن دروازه رقیب آبی‌پوش رفت اما ناموفق بود که در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یافت. روبرتو تورس و عارف آقاسی از تیم فوتبال فولاد نمایش بسیار خوبی از خود نشان دادند.

در نیمه دوم باز هم شاگردان حمیدرضا رجبی جسارت خود را نشان دادند و بارها تا مرز باز کردن دروازه این رقیب آبی‌پوش پیش رفتند که یکی از تلاش‌های آن‌ها راهی به‌جز تیرک دروازه الهلال نداشت. نمایش خوب کریستوفر کنت، آقاسی و تورس اما نتوانست مقابل گل موسی مارگا بایستد و الهلال با گل این مهاجم باسابقه پیروز شد و به مرحله بعدی راه یافت.

فولاد صفر

گل: -

الهلال یک

گل: موسی مارگا ۸۷

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، حمید بوحمدان، احسان پهلوان، روبرتو تورس، عارف آقاسی، امین حزباوی، وحید حیدریه، سینا مریدی و اشکان دژاگه.

ترکیب الهلال: عبدالله المعیوف، علی البلیهی، جانگ هیون‌سو، حمد الیامی، ناصر الدوسری، سلمان الفرج، گوستاوو کوئلار، محمد کنو، سالم الدوسری، لوکاس ویتو و موسی مارگا.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه