اخبار داغ

مربی خارجی اولویت اصلی فدراسیون فوتبال

خمس و مورایس گزینه‌های اصلی نیمکت تیم ملی/ سرمربی ایران تا 28 اسفند معرفی می‌شود

خمس و مورایس گزینه‌های اصلی نیمکت تیم ملی/ سرمربی ایران تا 28 اسفند معرفی می‌شود
اولویت فدراسیون فوتبال برای نیمکت تیم ملی گزینه خارجی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بحث انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال مهمترین سوژه فوتبال ایران است. امروز نام ۵ گزینه داخلی به عنوان گزینه‌های نهایی مطرح شد فدراسیون فوتبال این گزینه‌ها را تایید می کند اما تاکید دارد که گزینه خارجی کماکان در اولویت است.
در همین رابطه امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با اشاره به کاندیداهای خارجی سرمربیگری تیم ملی اظهار داشت: پاکو خمس سرمربی تراکتور و ژوره مورایس سرمربی سپاهان جزو گزینه‌های اصلی سرمربیگری تیم ملی هستند ولی با باشگاه تراکتور و سپاهان صحبتی نشده است.
وی درباره مطرح شدن نام فیلیکس سانچس سرمربی اسپانیایی سابق تیم ملی قطر گفت: ممکن است فلیکس سانچز هم به فدراسیون فوتبال پیشنهاد شده باشد.
وی با تاکید بر اینکه اولویت فدراسیون فوتبال جذب مربی خارجی است، بیان کرد:  اولویت فدراسیون فوتبال انتخاب سرمربی خارجی است که سابقه کار در ایران را داشته باشد و به فضای فوتبال کشور آشنایی داشته باشد.
علوی همچنین با اشاره به گزینه‌های داخلی گفت: فرکی، تارتار، مجیدی، نکونام و قلعه‌نویی جزو گزینه‌های داخلی فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی هستند و از آنها برنامه گرفته شده.
وی افزود: امکان اینکه مطهری و الهامی هم به این لیست اضافه شوند در روزهای آتی وجود دارد ولی هنوز از آنها برنامه‌ای گرفته نشده است.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره قرارداد سرمربی آتی تیم ملی تصریح کرد: برنامه فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی میان‌مدت و تا پایان جام ملت‌های آسیا است.
وی همچنین درباره زمان انتخاب و معرفی سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: اردوی تیم ملی بزرگسالان از 28 اسفند شروع می‌شود؛ برنامه این است که تا این تاریخ سرمربی انتخاب و معرفی شود.
علوی با اشاره به برنامه‌های تیم ملی با سرمربی جدید بیان کرد: روز 3 فروردین که اول ماه رمضان است، بازی دوستانه با روسیه بعد از افطار در تهران برگزار خواهد شد. در روز 6 فروردین مقابل عراق بازی می‌کنیم که محل برگزاری آن متعاقبا اعلام می‌شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه