اخبار داغ

سه‌شنبه حیاتی برای نیمکت یوزها؛

غیبت تاج در مراسم فیفا؛ تصمیم‌گیری برای تیم ملی توسط ۱۰ نفر!

غیبت تاج در مراسم فیفا؛ تصمیم‌گیری برای تیم ملی توسط ۱۰ نفر!
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در مراسم سالیانه بهترین‌های فیفا حضور نخواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ شنیده‌ها حاکی از برگزاری جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال به‌منظور بررسی نهایی اسامی مطرح شده برای تصدی نیمکت سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال ایران و در نهایت معرفی رسمی سکان‌دار جدید یوزها در هفته جاری هستند.

از این رو مقرر شده تا روز سه‌شنبه، جلسه حیاتی هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور اکثریت ممکن اعضا برگزار شود اما به‌طور حتم یکی از اعضای هیأت‌رئیسه که سیدمیرشاد ماجدی است، به‌علت سفر به ازبکستان با تیم جوانان در نشست مذکور حضور نخواهد داشت.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان هم که به سبب جایگاه حقوقی خود به پاریس، شهر محل برگزاری مراسم سالیانه بهترین‌های فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا دِ بست) دعوت شده، به دلیل جلسه هیأت‌رئیسه به این سفر نخواهد رفت و از تنها علی دایی در مراسم حضور خواهد داشت.

در این صورت نشست این هفته هیأت‌رئیسه که اختصاص به انتخاب سرمربی تیم ملی دارد، با حضور ۱۰ عضو برگزار خواهد شد. مریم منظمی که به سمت سرپرست نایب‌رئیسی بانوان برگزیده شده، این هفته برای اولین بار در نشست اعضای فدراسیون فوتبال حضور خواهد یافت.

از ۷ گزینه داخلی مطرح شده برای هدایت تیم ملی، تاکنون ۴ نامزد انصراف داده‌اند و باید منتظر ماند و دید که آیا از بین ۳ گزینه باقی مانده سرمربی تیم ملی انتخاب خواهد شد یا در نهایت یک سرمربی خارجی جدید سکان هدایت یوزهای ایرانی را برعهده خواهد گرفت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه