اخبار داغ

۵ + ۲ نفر که کنار رفتند؛

مورایس فعلاً گزینه نیست؛ تمایل فدراسیون فوتبال به گزینه خارجی جدید برای تیم ملی!

مورایس فعلاً گزینه نیست؛ تمایل فدراسیون فوتبال به گزینه خارجی جدید برای تیم ملی!
یکی دیگر از گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال کشورمان که در لیگ برتر حضور دارد، از لیست کاندیداهای تصدی نیمکت یوزها خارج شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در شرایطی که جلسه مهم هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال فردا برای بررسی نهایی گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال کشورمان برگزار خواهد شد، شنیده‌ها از خروج یکی دیگر از کاندیداهای تصدی نیمکت یوزها از لیست گزینه‌ها حکایت دارند.

تا شب گذشته از بین ۷ گزینه ایرانی مطرح شده از سوی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی، ۵ نفر از این مهم کنار کشیده‌اند و تنها فرهاد مجیدی با جواد نکونام بوده‌اند که سکوت کرده و هنوز در لیست کاندیداها حضور دارند اما ۲ گزینه خارجی هم از لیست خارج شده‌اند.

پاکو خمز که با اعلام مدیرعامل باشگاه تراکتور اصلاً از فدراسیون فوتبال پیشنهاد سرمربی‌گری یا ارائه برنامه دریافت نکرده و احتمال حضور ژوزه مورایس پرتغالی روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران هم بنا به دلایلی اصلاً بالا نیست.

اگر چه محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان عضو مهمی از هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال هم هست اما باید این مسئله را درنظر داشت که قرارداد مورایس با اصفهانی‌ها ۳ ساله بوده و مبلغ بالایی هم از سوی مدیران کارخانه فولاد مبارکه برای جذب وی صرف شده است.

از این رو حالا که باشگاه سپاهان درآمدزا نیست و طی مدت اخیر به عنوان خاصی هم دست پیدا نکرده، مدیران باشگاه واقف هستند که به هوای تیم ملی روی آینده طلایی‌پوشان قمار نکنند و تحت هیچ شرایطی نباید تیم صدرنشین را وارد تحول یک‌باره و به تبع آن بحران کنند.

پیش از این گفته می‌شد که مدیران فدراسیون فوتبال با ژوزه مورایس گفت‌وگویی ابتدایی داشته‌اند اما هم حرفه‌ای‌گری دستیار سابق ژوزه مورینیو و هم عدم تمایل وی برای نصفه‌کاره رها کردن یک پروژه باشگاهی، مذاکرات را ناتمام باقی گذاشته است.

با این تفاسیر احتمال توافق فدراسیون فوتبال با یکی از ۳ گزینه خارجی بررسی شده که ۲ اسپانیایی و یک ایتالیایی بوده‌اند، بسیار بالاست. هم‌چنین نباید از نکونام و مجیدی غافل شویم؛ چرا که با سکوت اخیر، این سرمربی‌های جوان ایرانی شانس زیادی برای تیم ملی خواهند داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه