اخبار داغ

پرسپولیس ۳ - نفت مسجدسلیمان صفر؛

تقلای بیهوده نفت در باتلاق قعر؛ پرسپولیس ول‌کن کورس نیست

تقلای بیهوده نفت در باتلاق قعر؛ پرسپولیس ول‌کن کورس نیست
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با برتری قاطع سرخ‌پوشان خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان طی دیداری در چارچوب نخستین روز از هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۶:۴۵ عصر امروز (دوشنبه - ۸ اسفندماه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یک‌دیگر رفتند که این مسابقه در پایان با برتری قاطع قرمزپوشان خاتمه یافت.

سرخ‌پوشان به علت مواجه‌شدن رقیب نفتی این هفته خود با شرایط اسف‌ناک فنی و قعرنشینی در جدول رده‌بندی، امید بسیار زیادی به کسب ۳ امتیاز خانگی برای عقب نماندن از کورس قهرمانی با تیم فوتبال سپاهان داشتند و در سمت مقابل هم تیم جوان و جسور رضا عنایتی انگیزه بسیاری به این بازی در تهران داشت.

در نیمه نخست ابتدا نفتی‌ها روبه‌جلو و جسورانه بازی کردند و روی اشتباه اسدبیگی به یک ضربه پنالتی هم رسیدند که دروازه‌بان پرسپولیس مهم‌ترین موقعیت شاگردان رضا عنایتی در راه گل‌زنی به پرسپولیس را گرفت.

در ادامه هم روی فشار حملات سرخ‌پوشان، سینا اسدبیگی اشتباه خودش را جبران کرد و توانست روی یک شوت از ریباند در محوطه جریمه، توپ را به تور مسجدسلیمان بچسباند و پرسپولیس را پیش بیاندازد.

این پایانی بر نیمه نخست نبود تا مهدی ترابی روی یک حرکت تماشایی انفرادی، توپ را با یک بغل‌پای ساده به قعر دروازه نفت مسجدسلیمان برساند و خیال پرسپولیس را از برتری در نیمه نخست راحت کند.

نیمه دوم با وضعیت متعادل‌تری دنبال شد اما پس از چند امتحان ناموفق از سوی دو تیم، بالاخره پای مهدی عبدی هم به گل باز شد تا پرسپولیس با نتیجه‌ای قاطعانه به این بازی خاتمه بدهد و کورس صدرنشینی را رها نکند.

پرسپولیس ۳
گل: سینا اسدبیگی ۲۲ - مهدی ترابی ۴۷ - مهدی عبدی ۸۸

نفت م.س. صفر
گل:

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی مهدی ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، وحدت حنانوف، گئورگی گولسیانی، عیسی آل‌کثیر، لئاندرو پریرا و امید عالیشاه.

ترکیب نفت مسجدسلیمان: فرهاد مجدکرمانشاهی، جهانبخش طاهر، عقیل کعبی، حسین گودرزی، محمدمهدی احمدی، رضا مغانلو، سیدمحمد خرم‌الحسینی، محمود صالحی، اسماعیل بابایی، سیدپیمان میری و پیمان رنجبری.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه