اخبار داغ

پرسپولیسی‌ها بعد از برد نفت مسجدسلیمان چه گفتند؟!

پیروانی: ۱۲ بازی از داوری ضرر کرده‌ایم/ بیرانوند: لیست گزینه های تیم ملی شو بود!

پیروانی: ۱۲ بازی از داوری ضرر کرده‌ایم/ بیرانوند: لیست گزینه های تیم ملی شو بود!
بازیکنان پرسپولیس بعد از برد مقابل نفت مسجدسلیمان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اعضای تیم فوتبال و بازیکنان پرسپولیس پس از کسب پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان به اظهارنظر پرداختند.

 

کامیابی‌نیا: باید 27 امتیاز کامل را بگیریم

کمال کامیابی‌نیا هابک پرسپولیس پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: خدا را شکر 3 امتیاز خیلی خوبی گرفتیم و به هواداران تبریک می‌گویم. ما در طول هفته گذشته ریکاوری خوبی داشتیم و در 9 بازی آینده هم امتیازات کامل را می‌خواهیم و باید تلاش کنیم تا 27 امتیاز کامل را بگیریم.

وی درباره پنالتی که بیرانوند گرفت و باعث شد پرسپولیس بازی را به دست بگیرد، گفت: بازیکنان ما با تمام وجود بازی می‌کنند و دست بیرانوند هم درد نکند که دوباره به پرسپولیس کمک کرد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره روند سرخپوشان در ادامه لیگ و شرایط خودش،  تصریح کرد: کار تیم سخت است و باید همیشه تلاش کنیم. برای بازی کردن در پرسپولیس باید با تمام وجود تمرین کنیم. شرایط من هم خیلی خوب است و هر وقت که تیم به من نیاز داشته باشد، به آن کمک خواهم کرد.

 

بیرانوند: از غیبت گل‌محمدی در لیست تیم ملی تعجب کردم

علیرضا بیرانوند گلر پرسپولیس پس از برتری 3 بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: به هر حال در دقیقه اول پنالتی شد، اما خدا را شکر پنالتی گل نشد. بعد از آن بازی را در دست گرفتیم. به این برد خیلی نیاز داشتیم و خدا را شکر که بردیم. پس از برد مقابل سپاهان نتیجه این مسابقه خیلی مهم بود و ان‌شاءالله خودمان را برای بازی با تراکتور آماده می‌کنیم.

وی در مورد اشتباهاتی که مدافعان در پاس به عقب دادن مرتکب می‌شوند و این موضوع در چند بازی اخیر پرسپولیس دیده شده است، گفت: سال‌های قبل این اتفاق در لیگ نمی‌افتاد، اما تمام تیم‌های اروپایی در جریان بازی با دروازه‌بان‌شان هم بازی می‌کنند (پاس دادن به دروازه‌بان). این اتفاق را من در فوتبال ایران شروع کردم و الان می‌بینم دروازه‌بانان دیگر هم انجام می‌دهند. به آنها تبریک می‌گویم و باید همین‌طور جلو بروند. امیدوارم اتفاقی بیفتد که دروازه‌بانان ایرانی هم با توپ بازی می‌کنند. در اروپا هم این اتفاق می‌افتد، تا الان هم دیدید که بازیکن و دروازه‌بان ممکن است پاس اشتباه دهند. خدا را شکر این موضوع خیلی به روند بازی پرسپولیس هم کمک می‌کند.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس درباره نام‌هایی که به‌عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی مطرح می‌شوند، تصریح کرد: تمام مربیان ایران بزرگ هستند. تعجب کردم چرا گل‌محمدی جزو این لیست نبود. البته طبیعی بود و من این را می‌دانستم، اما به نظرم اتفاق خوبی نبود. شما وقتی از مربی برنامه می‌خواهید، یعنی هیچ برنامه‌ای برای مربی ایرانی ندارید! با تمام احترامی که برای تاج قائلم اما به نظرم همه این کارها «شو» بود! باید هر چه زودتر سرمربی تیم ملی انتخاب شود. الان تنها تیمی که سرمربی ندارد ما هستیم. ما بیست‌و‌هفتم اسفند هم اردو داریم.

بیرانوند راجع به اینکه به نظرش از بین کسانی که باقی مانده‌اند چه کسی می‌تواند سرمربی تیم ملی شود، گفت: الان فقط نکونام مانده است. او یک کاپیتان قوی بود و رکورددار بازی ملی در فوتبال ایران است. به نظرم او انتخاب خوبی است در بین کسانی که باقی مانده‌اند. باید تاج امشب تصمیم بگیرد و فردا سرمربی را انتخاب کند تا در این دو هفته بازیکنان را بتوانند دعوت کنند.

 

عالیشاه: بازیکنان فعل خواستن را صرف کرده‌اند

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس درباره پیروزی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: بالاخره نفت مسجد سلیمان در خیلی از بازی‌های خودش این را نشان داده که تیم خوبی بود و حتی نزدیک بود ما را هم غافلگیر کند که این اتفاق رخ نداد و سه امتیاز خوبی از این دیدار سخت گرفتیم. اما هر چه است باید از فردا به فکر دو بازی آینده خودمان باشیم.

وی درباره اینکه چقدر برد در بازی با سپاهان کمک کرد تا بتوانند به روند خوب خود بازگردند، گفت: قبل از بازی با سپاهان با بازیکنان جلسه داشتیم که خداراشکر مثمرثمر بود. فکر می‌کنم از لحاظ روحی و روانی تیم پس از آن دیدار بهتر شد زیرا بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند.من فکر می‌کنم بچه‌ها لایق بهترین‌ها هستند و هر موقع بخواهند فوتبال بازی کنند و نتیجه بگیرند این اتفاق رقم می‌خورد. امیدوارم هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند زیرا ما قطعد به حمایت آنها در ادامه فصل نیاز داریم.

 

نعمتی: امیدوارم به بهترین شکل به پرسپولیس و خودم کمک کنم

سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ابتدا به همه هواداران تبریک می‌گویم، ان‌شاءالله با قدرت تا قهرمانی جلو می‌رویم. ما بعد از بازی با سپاهان که توانستیم این تیم را شکست دهیم، روحیه تیمی‌مان بالا رفت و آن برد باعث شد که در ادامه کار بهتر کار کنیم. امروز هم با یک نتیجه خوب نفت را شکست دادیم.

وی در واکنش به این موضوع که نسبت به نیم‌فصل اول شرایط متفاوت‌تری دارد، تصریح کرد: بله، جا دارد از یحیی گل‌محمدی تشکر کنم که دوباره به من فرصت داد. ان‌شاءالله بتوانم به بهترین شکل هم به خودم و هم پرسپولیس کمک کنم.

 

گولسیانی: امتیازات حیاتی را از دست دادیم

گئورگی گولسیانی مدافع پرسپولیس پس از کسب دوازدهمین پیروزی فصل پرسپولیس در لیگ برتر که مقابل نفت مسجدسلیمان رقم خورد، اظهار داشت: بازی هیجان‌انگیزی بود و از پیروزی 3 بر صفر خوشحال هستیم. داور مسابقه کوپال ناظمی انسان بسیار خوبی است و به او احترام می‌گذارم، اما آرزو می‌کنم بازی‌ها را کمتر متوقف کند.

وی در ادامه تصریح کرد: او مسابقه را هر بار به‌خاطر خطاهای کوچک متوقف می‌کند و این مسئله باعث کاهش سرعت مسابقه می‌شود. هر بازیکنی روی زمین می‌افتد، این داور سوت می‌زند و هنگامی که به بهبود لیگ فکر می‌کنیم، باید به این مسئله فکر کنیم. این یک توصیه محترمانه من برای اوست.

مدافع پرسپولیس با اشاره به وضعیت تیمش در جدول لیگ برتر خاطرنشان کرد: اکنون 42 امتیاز داریم و باید ببینیم چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد. 9 بازی دیگر پیش رو داریم و تا پایان می‌جنگیم. فقط هم قهرمانی می‌خواهیم.

گولسیانی راجع به دیدار تیمش با سپاهان در جام حذفی گفت: سپاهان در خانه خود بازی می‌کرد و این مسابقه برای ما بسیار سخت بود. می‌دانیم سپاهانی‌ها بازی قبلی ما مقابل این تیم را برای دیدار دو هفته آینده آنالیز می‌کنند و باید آماده باشیم. البته قبل از آن باید مقابل تراکتور بازی کنیم که بسیار دشوار است. تاکنون امتیازاتی حیاتی از دست دادیم و نباید دیگر هیچ امتیازی را از دست بدهیم.

 

پیروانی: ۱۲ بازی از داوری ضرر کرده‌ایم

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: به هوادارانمان بابت برد امروز تبریک و به تیم خوب نفت خسته نباشید می‌گویم. به خاطر پایین آمدن یکی، دو هزار تومان دلار هم تبریک می‌گویم. شما می‌خندید ولی این خبر خوبی است. یک گله از قضاوت داوران دارم. باور کنید، امروز هم بردیم ولی با این که تمام تلاششان را کردند، قضاوت به شکلی نبود که در آزادی توقع داشتیم. دو، سه صحنه مشکوک داشتیم. امیدوارم این اتفاقات تمام شود.

او افزود: من هفته گذشته شخصا به افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در جلسه قبل از بازی سپاهان گفتم که اگر در این فصل دو بازی سود کرده باشیم، ۱۲ بازی ضرر کرده‌ایم. خواهش کردم که داوری‌ها بهتر شود. از صدا و سیما هم گله می‌کنم. یکسری برنامه‌های غیرتخصصی و یکسری مجریان که برای دیده شدن صحبت‌هایی به خصوص درباره آقای گل‌محمدی و تیم مردمی پرسپولیس می‌کنند؛ این آخرین فرصت و اولتیماتوم است، دفعه بعد با یک لحن دیگر صحبت می‌کنم. مجری برنامه‌ای که مخاطب ندارد، اجازه ندارد که با تیکه انداختن و خود شیرینی کردن دیده شود. این تیم پرسپولیس است. نه شما و نه هیچکس دیگر حق ندارد به این باشگاه، پیشکسوتش، هوادارش و سرمربی‌اش بی‌احترامی کند. از آقای جبلی گله‌مند هستم. یکسری برنامه برای دیده شدن این کارها را می‌کنند. الان لحنم خوب است اما دفعه بعد به شکل دیگری صحبت می‌کنم.

پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا گل‌محمدی به دلیل غیرحرفه‌ای‌گری صدا و سیما در نشست خبری حضور پیدا نمی‌کند؟ بیان کرد: یحیی یکسری مشکلات و بحث‌ها دارد که می‌گوید اگر به نشست خبری بیاید مجبور است یکسری حرف‌ها بزند و به همین دلیل بهتر دید که در نشست خبری حضور پیدا نکند. با این حال خیلی از تیم‌ها و مربیان به نشست خبری نمی‌آیند. نه قبل از مسابقه و نه بعد از مسابقه به نشست خبری نمی‌آیند اما یحیی گل‌محمدی تا دو هفته پیش هر دوی این نشست‌ها را می‌آمد. هیچ برخوردی نشده و مطمئن باشید ما هم مثل بقیه می‌شویم.

سرپرست پرسپولیس درباره روند انتخاب سرمربی تیم‌ملی و نبودن نام گل‌محمدی در لیست اعلامی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: از نظرم یحیی بهترین مربی ایران است. به کسانی که چنین انتخابی کردند، تبریک می‌گویم. به نظرم بازی با اسامی است و آن‌ها انتخابشان را کرده‌اند. من خوشحالم که ایرانی‌ها رو دست نخوردند. این طریقه را انتخاب کردند که اسم بدهند و بگویند برنامه بدهید ولی چنین چیزی نیست. من فکر می‌کنم مربیان ایرانی باهوش‌تر از این حرف‌ها بودند. به نظرم اگر اسمی از گل‌محمدی بود هم چون ایشان پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارد به این پیشنهاد جواب منفی می‌داد.

پیروانی در پاسخ به این سوال که باشگاه پرسپولیس چه برنامه‌ای برای حضور حداکثری هواداران در آزادی و کاهش قیمت بلیت‌ها دارد، توضیح داد: ان‌شاءالله قیمت بلیت‌ها هم پایین بیاید. مشکل این است که اجازه حضور ۵۰۰۰ نفر را می‌دهند. باید تعداد بیشتر شود. دیروز هم نامه‌ای زدیم و درخواست کردیم و ان‌شاءالله توافق کنند. الان طبقه بالا نمی‌تواند هوادار بیاید، هفت هشت سکو هم خراب است، اگر قرار باشد نسبت به همینی هم که هست محدودیت بگذارند، باشگاه تلاشش را می‌کند که اگر اجازه ورود بدهند، قیمت بلیت‌ها هم کاهش پیدا کند. فوتبال به هوادارانش به خصوص هواداران پرسپولیس زنده است. خیلی‌ها شعار می‌دهند که بیشترین هوادار را دارند اما هر جا بروید، پرسپولیس بیشترین هوادار را دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه