اخبار داغ

مسیگر: ۶ فینال در مسابقات آسیایی فوتبال ساحلی خواهیم داشت

مسیگر: ۶ فینال در مسابقات آسیایی فوتبال ساحلی خواهیم داشت
کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: حضور تیم ملی فوتبال ساحلی بلاروس در اردوی بندرعباس و انجام سه دیدار تدارکاتی مقابل آن خیلی تأثیر گذار خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسلم مسیگر کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص پنجمین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ساحلی برای مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این اردو آخرین اردوی آماده سازی ما برای مسابقات آسیایی است. اولین نکته‌ی بسیار مثبت این اردو شرایط آب هوایی است که نزدیک به شرایط ما در تایلند شده و این موضوع به روند آماده سازی تیم ملی کمک بسزایی می‌کند.

وی افزود: حضور تیم ملی فوتبال ساحلی بلاروس در این اردو و انجام سه دیدار تدارکاتی مقابل آن خیلی تأثیر گذار خواهد بود. انشاله با هماهنگی کامل راهی مسابقات آسیایی شده و بهترین نتیجه‌ی ممکن برایمان رقم خواهد خورد. جایگاه اصلی فوتبال ساحلی ایران قطعاً این گونه نیست و نخواهد ماند. تمامی بازیکنان با همدلی کامل برای اهتزاز پرچم ایران اسلامی تلاش می کنند.

مسیگر در پایان بیان داشت: در مسابقات آسیایی ما ۶ فینال خواهیم داشت، هر بازی حکم یک فینال را برای ما داشته و مرحله به مرحله باید این ۶ مسابقه را با موفقیت و اقتدار کامل سپری کنیم. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه