اخبار داغ

هوادار صفر – مس رفسنجان 1؛ آلومینیوم 1 – سپاهان 1؛ نفت آبادان 1 – سپاهان 3؛

لیگ برتر فوتبال| رحمتی به تیم سابقش باج نداد/ تخته گاز تراکتور با رانندگی اسدی

لیگ برتر فوتبال| رحمتی به تیم سابقش باج نداد/ تخته گاز تراکتور با رانندگی اسدی
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 4 بازی در شهرهای مختلف ادامه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز دوم هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 4 بازی در شهرهای مختلف ادامه یافت.

هوادار در تهران از مس رفسنجان پذیرایی کرد. می بازی را بهتر آغاز کرد و مزد برتری خود را در آخرین دقایق نیمه نخست گرفت تا با برتری به رختکن برود. نیمه دوم برتری مس ادامه داشت و آنها یک پنالتی را هم از دست دادند تا در نهایت هوادار با یک گل، این بازی را باخته باشد و مس به نوعی انتقام شکست در جام حذفی را بگیرد.


هوادار صفر
گل:-

مس رفسنجان1
گل: مهرداد رضایی (43)


در یک بازی حساس آلومینیوم در اراک به مصاف سپاهان رفت. آلومینیوم در خانه بازی را بهتر آغاز کرد و خلی زود به گل رسید، سپاهان بلافاصله گل تساوی را به ثمر رساند تا دو تیم به رختکن بروند. در نیمه دوم اتفاق خاصی نیفتاد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.
آلومینیوم 1
گل: محمود قائدرحمتی (14)

سپاهان 1
گل: عیسی مرادی (28)


نفت آبادان ته جدولی در خانه از تراکتور پذیرایی کرد.  ابن تراکتور بود که بازی را تهاجمی آغاز کرد و با دبل رضا ایدی در همان دقایق ابتدایی کار را یکسره کرد تا با برتری مطلق به رختکن برود. نیمه دوم امتداد نیمه نخست بود و تراکتور گل سوم را به ثمر رساند تا آخرین میخ را بر تابوت نفت بکوبد. میزبان تنها یک گل را در دقایق پایانی جبران کرد.
نفت آبادان 1
گل: مهدی ممی زاده (87)

تراکتور 3
گل: رضا اسدی (14 و 19)، مهدی هاشم نژاد (75)

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه