اخبار داغ

نساجی یک - استقلال یک؛

لیگ برتر فوتبال| تساوی آبی‌ها با مربی پرسپولیسی روی یک سوپرگل؛ غنیمت یک امتیازی استقلال از مازندران!

لیگ برتر فوتبال| تساوی آبی‌ها با مربی پرسپولیسی روی یک سوپرگل؛ غنیمت یک امتیازی استقلال از مازندران!
دیدار تیم‌های فوتبال نساجی قائم‌شهر و استقلال در هفته بیست‌ویکم با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال نساجی قائم‌شهر و استقلال طی دیداری در چارچوب هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج‌فارس، از ساعت ۱۵:۰۰ عصر امروز (سه‌شنبه - ۹ اسفندماه) در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر به مصاف یک‌دیگر رفتند که این مسابقه در پایان با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

استقلالی‌ها در نیمه نخست این بازی دست بالاتر را داشتند و حتی دو بار هم به تریک دروازه علی‌رضا حقیقی زدند اما شانس با پسران ریکاردو ساپینتو همراه نبود تا در نیمه‌ای که حتی یک موقعیت جدی هم به میزبان ندادند، بدون گل زده راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم اما ورق برگشت و دو تیم سبک دیگری از بازی را نشان داند؛ نخست امیرارسلان مطهری روی اشتباه محرز مدافع نساجی گل برتری استقلال را به ثمر رساند اما ایوب کلانتری روی یک ضربه آزاد مستقیم از راه دور به زیبایی هر چه تمام‌تر گل تساوی را به ثمر رساند.

علی‌رغم حملان ادامه‌دار آبی‌ها تا پایان بازی، دیگر توپی از روی خط دروازه‌ها رد نشد تا استقلال بازی برده را با تساوی عوض کند و فقط یک امتیاز از سفر به مازندران غنیمت بگیرد. استقلال با این تساوی کمی از کورس عقب افتاد و قافیه را به پرسپولیس باخت.

نساجی یک
گل: ایوب کلانتری ۶۸

استقلال یک
گل: امیرارسلان مطهری ۵۳

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، سیداحمد موسوی، علی داوران، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری، فرزاد زامهران، صابر حردانی و کریم اسلامی.
ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه