اخبار داغ

استقلالی‌ها چه گفتند؟!

غلامی: با مشکلات زیادی روبرو هستیم/ محبی: پرداخت مطالبات استراماچونی را پروژه ملی بدانید!

غلامی: با مشکلات زیادی روبرو هستیم/ محبی: پرداخت مطالبات استراماچونی را پروژه ملی بدانید!
بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از تساوی مقابل نساجی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عارف غلامی مدافع استقلال بعد از تساوی تیمش برابر نساجی در جریان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: همه از بازی تیم ما لذت بردند و ما شانس زیادی برای برد داشتیم و تیم ما به بلوغ تاکتیکی رسیده است. امروز می‌توانسیتم برنده باشیم ولی در فوتبال اتفاقات این‌چنینی رخ می‌دهد. بعد از چند هفته که بردهای متوالی داشتیم نتوانستیم این بازی را ببریم اما این استقلال با تمام مشکلات، همان استقلالی است که تا ۶ هفته قبل همه از ناامید بودنش برای قهرمانی صحبت می‌کردند اما بازیکنان تلاش کردند و ما الان برای دو جام می‌جنگیم و به هدف خودمان می‌رسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال مغرور بازی کرد؟ هم گفت: اصلا اینگونه نبود. تیم مغرور چندین فرصت گل ایجاد نمی‌کند. با انگیزه و با هدف وارد بازی شدیم اما بر سر یک اتفاق گل خوردیم ولی به آینده امیدواریم.

او درباره جو ورزشگاه هم گفت: جو ورزشگاه خوب بود و هر دو تیم خوب بازی کردند و تیم حاکم، استقلال بود اما شانس به ما یاری نکرد.

او درباره وضعیت چمن ورزشگاه گفت: نسبت به گذشته خوب بود و باید قدر آدم‌های درست را در بخش خصوصی دانست.

غلامی درباره احتمال حذف استقلال از آسیا هم گفت: ما در این فصل هم تعویض مدیریت داشتیم و هم این که مشکلات زیادی همراه ما بود. قبل از بازی طلبکاران با چند بازیکنان تیم ما تماس می‌گرفتند. بازیکانان ما طلبکار دارند و مشکلات فراوان است. طلب آقای استراماچونی هم سنگین است. به مدیر جدید گفته بودند ۳۰۰ میلیارد در حساب باشگاه است اما آمدند و دیدند از گذشته کلی تعهد ایجاد شده است. مسئولان بالادستی باید کمک کنند. چنین مسائلی درباره سایر تیم‌ها هم بوده و بحث ملی مطرح بوده و آبروی یک تیم ایرانی در خطر بوده است. دولت کمک کرد و مشکلات حل شد اما الان مدیرعامل ما درخواست دارد که حتی به باشگاه استقلال قرض بدهند. استقلال، تیم به این بزرگی نباید به دنبال قرض باشد. باید فکر اساسی بشود. امیدواریم خیلی زود این مشکلات حل شوند. همه بازیکنان تحت فشار هستند و همه انتظار دارند. باید همه دست به دست هم بدهیم تا مشکلات برطرف شوند.

وی درباره میزان دریافتی بازیکنان استقلال هم گفت: من درباره دریافتی نمی‌توانم صحبت کنم. قطعا مشکلات بزرگ‌تری وجود دارد اما بازیکنان جنگیدند و به کورس قهرمانی برگشتیم. همه با هم از این مشکلات گذر کردیم. مسئول فوتبال ایران، وزیر ورزش است که الان حال مساعدی ندارد. امیدوارم هر کسی که به مدیر استقلال قول داده در این باشگاه پول وجود دارد، بیاید و جواب بدهد. مثل حل کردن مشکلات تیم‌های دیگر هوای ما را هم داشته باشند. تیم ما به شدت با مشکلات داست و پنجه نرم می‌کند اما همه دست به دست هم دادیم و در دو جام امید زیادی برای قهرمانی داریم.

محبی: پرداخت طلب استراماچونی پروژه ملی است!

محمد محبی بعد از تساوی تیمش برابر نساجی مازندران در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر اظهار کرد: ما در این بازی ۵ یا ۶ فرصت خوب داشتیم و بازی باید ۳ بر یک و یا ۴ بر یک به اتمام می‌رسید. در این زمین بازی روانی انجام دادیم اما شانس با ما یار نبود. زمین کیفیت خوبی نداشت و انتظار بیشتری داشتیم.

وی درباره میزان دریافتی‌های بازیکنان استقلال هم گفت: این موضوع به مدیرعامل برمی‌گردد اما اصلی‌ترین بحث این است که ما در پرونده استراماچونی در خطر هستیم و این پروژه ملی است. همانطور که به سایر تیم‌ها کمک کردند و از آسیا حذف نشدند، این تیم هم استقلال ایران است اگر پول را ندهند استقلال از آسیا حذف می‌شود.

چشمی: داوران می‌ترسند برای ما پنالتی بگیرند

روزبه چشمی پس از تساوی یک بر یک استقلال مقابل نساجی اظهار کرد: فوتبالی که بازی می‌کنیم قابل احترام است. در این بازی فقط به خاطر این‌که توپ‌هایمان را گل نکردیم امتیاز از دست دادیم. سبک بازی و تلاش بازیکنان ما قابل ستایش است. رسانه‌ها برد بعضی از تیم‌ها را بزرگ می‌کنند اما آنقدری که باید، به تیم ما احترام نمی‌گذارند. زمانی هم که نتیجه نمی‌گیریم، دنبال این هستند که تیم را بزنند. هواداران سبک بازی ما را می‌شناسند و قدردان تیم ما هستند. وقتی‌ تیم‌های دیگر نتیجه نمی‌گیرند، رسانه‌ها و کارشناسان، آن‌ها را تحت فشار نمی‌گذارند تا از بحران بیرون بیایند.

او درباره عملکرد داور این دیدار گفت: آقای عرب براقی اواخر بازی با گل‌گهر یک پنالتی برای ما گرفت که درست بود. رسانه‌ها به این داور هجمه‌ای وارد کردند که پس از آن در بازی با مس رفسنجان در تهران خطای هند واضح را برای ما نگرفت. امروز هم که در صحنه‌ای صد درصد پنالتی باید گرفته می‌شد. اگر نخواهیم درباره داوری صحبت کنیم، تیم‌های دیگر به ما هجمه وارد می‌کنند.
داوران می‌ترسند برای ما پنالتی بگیرند. در این چهار، پنج هفته که می‌بردیم، روی داور فشار می‌آوردند که چنین شرایطی رقم بخورد. من غیر از این انتظار ندارم که کارشناسان بگویند خطای روی قایدی تمارض است. بهتر است کارشناسان نظر ندهند. تصویر کاملا واضح است.

هافبک استقلال درباره مشکلات مالی این باشگاه بیان کرد: آقای فتح‌الله‌زاده را آوردند و به او قول دادند که ۳۰۰ میلیارد تومان در حساب استقلال خواهد بود. چه کسی این قول را داد؟ کسانی که قول دادند باید پاسخگو باشند. اگر اکنون وزیر نیست، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ چه کسی مشکل بدهی به استراماچونی را باید حل کند؟ همه بازیکنان این مسائل را دنبال می‌کنند و فکرشان درگیر چنین مسائلی می‌شود. اگر برای تیم‌های دیگر بحث بدهی ملی بوده، برای استقلال هم باید به همین صورت باشد. استقلال همیشه برای تهران نیست و در بحث ملی، استقلال ایران است.

او ادامه داد: نباید کار به اینجا می‌کشید و دولت باید کمک کند. بدهی استراماچونی قبلا باید پرداخت می‌شد اما نشد تا به این رقم رسید. قطعا یک نفر باید پاسخگو باشد. این بحث، ملی است و خواهش می‌کنم مسئولان این مشکل را حل کنند. بحث ۱۰۰ یا ۲۰۰ میلیون نیست. ۱۰۰ میلیارد بدهی چگونه اتفاق می‌افتد؟ اصلا بحث درصد بازیکن نیست. ما باید مشکلات را حل کنیم. ابتدا چنین بدهی هنگفتی را باید پرداخت کنید و بعد از آن طلب بازیکنان را بدهید. خدا شاهد است که بازیکنان ما قابل احترام‌اند چون مدت طولانی است که پول نگرفته و چیزی هم نگفته‌اند.

قائدی: ضعیف ترین داوری را امروز دیدم

مهدی قائدی درباره تساوی استقلال مقابل نساجی اظهار داشت: به هر دو تیم تبریک می‌گویم. بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. به نساجی موقعیت ندادیم اما روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. می‌توانستیم با اختلاف این بازی را ببریم. بدون اینکه به نساحی موقعیت بدهیم گل خوردیم.

وی ادامه داد: در این بازی اتفاقاتی رخ داد. نمی‌دانم فامیلی داور چیست اما این آقا مثل بازی با مس رفسنجان برای ما پنالتی نگرفت. نمی‌دانم باید به کجا شکایت کنیم. این داور ضعیف‌ترین داوری بود که ما دیدیم. صحنه مورد نظرم را خودم می‌گذارم. کارشناسان طرف داور را نگیرند. چیزی بگویند؛ نگویند پنالتی نبوده بلکه بگویند صحنه را ندیدیم! نگویند تمارض کردم.

قائدی تصریح کرد: من نمی‌دانم برخی از کارشناسان در چه تلویزیونی بازی ما را می‌بینند؟! اگر پنالتی نبود باید به من کارت زرد می‌داد. پای چپ بازیکن نساجی در آن صحنه نوک پای من را می‌زند. درست است تصویربرداری خوب نبود اما اگر روی تصویر زوم کنند کاملا این خطا مشخص است. نمی‌دانم چه بگویم اما ان‌شالله این مسائل درست شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه