اخبار داغ

بازیکنان تیم فوتبال جوانان چه گفتند؟

حزباوی: بازی با قطر تمام شد و به استرالیا فکر می‌کنیم/ زارعی: همه در کلین‌شیت من سهیم هستند

حزباوی: بازی با قطر تمام شد و به استرالیا فکر می‌کنیم/ زارعی: همه در کلین‌شیت من سهیم هستند
بازیکنان تیم فوتبال جوانان ایران پس از پیروزی در گام نخست رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امین حزباوی درمورد به ثمر رساندن تک گل پیروزی‌بخش تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان مقابل قطر در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا، اظهار داشت: همانگونه که از قبل گفته بودم بازی خیلی سختی بود. هرچند قطر هم تیم خیلی خوبی بود اما خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم‌.

وی افزود: همه بچه‌ها و کادرفنی زحمت کشیدند تا توانستیم در این بازی سخت برنده شویم اما دیدار با قطر را فراموش می‌کنیم و به بازی با استرالیا می‌رویم‌.

کاپیتان تیم ملی جوانان درخصوص عملکرد خط دفاعی ایران مقابل قطر، گفت: عملکرد دفاعی فقط شامل مدافعان نمی‌شود و شامل همه بازیکنان از مهاجم بگیرید که در آن سمت زمین دفاع می‌کند تا دروازه‌بان می‌شود. دفاع تیمی خوبی داریم و گل نخوردن ما به خاطر همین موضوع است.

حزباوی درمورد بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی جوانان گفت: آرزوی هر بازیکنی است که بازوبند کاپیتانی را ببندد. خیلی خوشحالم که این بازوبند دست من است اما واقعا همه بازیکنان تیم جوانان بزرگ و لایق همه چیز هستند‌. به همه آن‌ها احترام می‌گذارم و همه بازیکنان، کاپیتان تیم ملی هستند.

وی درمورد اهداف تیم ملی جوانان گفت: هدف اول ما صعود به جام جهانی و در ادامه قهرمانی جام ملت‌ها است‌. برای رسیدن به این هدف‌ها تمام تلاش خود را می‌کنیم و هرچه خدا بخواهد.

همچنین ادیب زارعی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل قطر در بازی نخست رقابت های جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا، اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود که خوشبختانه بردیم. بازی های اول در هر تورنمنت اهمیت ویژه ای دارد. چند دقیقه ابتدایی را در اختیار نداشتیم اما خیلی زود توانستیم شیوه تاکتیکی مد نظر کادر فنی را پپاده کنیم و مالک توپ و میدان شویم.

وی درمورد کلین شیت در نخستین بازی جام افزود:  یک ماه روی این بازی آنالیز و تمرکز داشتیم. خوشحالم بردیم. وقتی تیم می‌برد، همه سهیم هستیم و وقتی هم کلین شیت می کنیم تمام نفرات تأثیرگذار هستند. تیم خیلی خوبی داریم‌. یکدل و یکدست دنبال پیروزی هستیم و امیدوارم همین شرایط را تا پایان جام ادامه دهیم.

 دروازه بان تیم ملی جوانان ایران درباره دیدار با استرالیا تاکید کرد: شیرینی پیروزی مقابل قطر تمام شد. حالا بازی پیش رو مهم ترین بازی است. بازی به بازی پیش می رویم تا به 2 هدف خود برسیم. ابتدا سهمیه جام جهانی را می خواهیم و سپس به قهرمانی می اندیشیم. الان بازی با استرالیا حکم فینال دارد چون بازی پیش رویمان است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه