اخبار داغ

سرمربی اسپانیایی در راه آمریکای جنوبی؟

بلاتکلیفی محض تیم ملی ایران با سانچز/ پیشنهاد اکوادور رسید؛ ورق برگشت!

بلاتکلیفی محض تیم ملی ایران با سانچز/ پیشنهاد اکوادور رسید؛ ورق برگشت!
در حالی که گفته می‌شد فدراسیون فوتبال با فلیکس سانچز برای هدایت تیم ملی ایران به توافقات خوبی رسیده، اخبار امروز از یک هایجک احتمالی حکایت دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در شرایطی که طی روزهای گذشته از گوشه‌وکنار فدراسیون فوتبال کشورمان خبر رسیده که مسئولان فدراسیون با فلیکس سانچز باس، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال قطر برای سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال ایران به توافق رسیده‌اند، اخبار امروز از اتفاق دیگری حکایت دارند.

نشریه معتبر «آ.اس» اسپانیا مدعی شده که این سرمربی ۴۷ ساله اسپانیایی که سابقه یک بار قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به همراه عنابی‌پوشان حاشیه خلیج‌فارس را در کارنامه‌اش داشته، به توافق نهایی با فدراسیون فوتبال اکوادور نزدیک شده و این هفته برای بستن قرارداد به آمریکای جنوبی خواهد رفت.

ادعای نشریه اسپانیایی در حالی منتشر شده که تا شب گذشته با برطرف شدن مشکل مالی فدراسیون فوتبال ایران از سوی نهادهای بالادستی، فلیکس سانچز اصلی‌ترین و حتی شاید تنها گزینه خارجی تصدی سکان هدایت یوزهای پارسی قلمداد می‌شد و پیش‌بینی این وجود داشت که فقط مسائل مالی باقی مانده باشند.

صحبت‌های ابتدایی با سانچز انجام شده و در ۷۲ ساعت اخیر مذاکرات فشرده‌ای بین مهدی تاج و مدیران فدراسیون با این سرمربی در قطر صورت گرفت. این مذاکرات سبب توافق‌های کلی بین طرفین شد و مسئولان فدراسیون حتی برنامه بازی دوستانه با روسیه را نیز به سانچس ارائه کرده‌اند که مورد استقبال او قرار گرفت.

با وجود این که سانچس با برخی بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر و کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی ایران و فعلی تیم ملی قطر صحبت‌ها و مشورت‌هایی داشت، به‌نظر علی‌رغم پالس‌های مثبت طرفین گزینه اصلی فدراسیون ایران اکنون با پیشنهاد جالب‌تری مواجه شده است.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در آخرین وعده‌اش، قول داده بود که سرمربی جدید تیم ملی تا ۲۰ اسفندماه معرفی شود و فردا روز آخر این مدت اعلام شده خواهد بود. تاج هنوز از سفر به پاتایا، مالزی و قطر به ایران باز نگشته و با رویه فدراسیون فوتبال، چیزی درباره سرنوشت نیمکت تیم ملی مشخص نیست.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه