اخبار داغ

محمد وحیدی در گفتگو با دانا:

تدابیر صورت گرفته منجر به کاهش مسمومیت دانش آموزان درکشور شد

تدابیر صورت گرفته منجر به کاهش مسمومیت دانش آموزان درکشور شد
عضو کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان با اشاره به تلاش دستگاه‌های امنیتی برای شناسایی سرشبکه های مسمومیت‌ها گفت: تدابیر صورت گرفته منجر به کاهش مسمومیت‌ها در کشور شد.

محمد وحیدی عضو کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره پیگیری مسمومیت دانش آموزان اظهار داشت: بعد از رخداد این حادثه بلافاصله  کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان متشکل از کمیسیون بهداشت و درمان، آموزش و تحقیقات، امور داخلی و شوراها و امنیت ملی تشکیل شد.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولانی همچون نیروی انتظامی، وزارت کشور، وزارت اطلاعات، آموزش‌ و پرورش و بهداشت در کارگروه حضور یافتند، گفت: گزارشاتی در این راستا ارائه شد، که بر اساس آن تعدادی از عاملان این موضوع دستگیر شدند تا به صورت دقیق عاملان اصلی شناسایی شوند.

تلاش دستگاه‌های امنیتی برای شناسایی سرشبکه‌های مسمومیت دانش آموزان

به گفته عضو کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش آموزان، با پیگیری‌ها و تدابیر انجام شده توسط دستگاه‌های امنیتی و برخورد با عاملان در برخی استان‌های کشور، آمار مسمومیت ها در کشور رو به کاهش است.

وحیدی با بیان اینکه عاملان مسمومیت دانش آموزان قصد بروز التهاب و وحشت در جامعه را داشتند، گفت: با تلاش دستگاه های امنیتی و انتظامی سرنخ هایی از مسببان و عاملان به دست آمده که پس از اتمام بررسی ها نتیجه نهایی را به مردم اعلام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

۲۰۰ مدرسه درگیر مسمومیت دانش آموزان/ ماده استنشاقی خطرناک نیست

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه