اخبار داغ

مهرداد ویس کرمی در گفتگو با دانا عنوان کرد؛

انتقاد در بارگذاری مدارک معلمان در سامانه رتبه بندی/ تنزل رتبه در انتظار متخلفان

 انتقاد در  بارگذاری مدارک معلمان در سامانه رتبه بندی/ تنزل رتبه در انتظار متخلفان
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:انتقاداتی در بارگذاری مدارک معلمان برای طرح رتبه بندی وجود دارد که کمیته های استانی حتما باید به صحت سنجی مدارک توجه کنند تا ناحقی صورت نگیرد و کسانی که در بارگذاری مدارک تخلف کنند با تنزل رتبه مواجه خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابهامات مصوبه جدید رتبه‌‌بندی به‌حدی رسیده که معلمان سردرگم شدند و بارها این پرسش را مطرح می‌کنند این چه سبک از رتبه‌‌بندی بود که آنها هم تنزل رتبه پیدا کردند و از افزایش حقوق هم خبری نیست.

مهرداد ویس کرمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره جزئیات آخرین جلسه کمیسیون آموزش موضوع رتبه بندی معلمان اظهار داشت: در آن جلسه موضوع رتبه بندی معلمان بررسی شد و احتمالا در جلسه آینده کمیسیون از وزیر بخواهیم حضور پیدا کند و در مورد عملکرد سامانه گزارش خود را ارائه کند.

وی درادامه با بیان اینکه وزیر به ما قول داده است تا ظرفیت لازم در سامانه اعتراض به رتبه بندی ایجاد شود؛ گفت: فرهنگیانی که به رتبه بندی خود اعتراض دارند در سامانه، اعتراض خود را ثبت کنند تا اعتراض آنها بررسی شود.

ویس کرمی به راستی آزمایی مدارک ثبت شده در سامانه اشاره کرد و گفت: انتقاداتی در این راستا وجود دارد که کمیته های استانی حتما باید به صحت سنجی مدارک  توجه کنند تا ناحقی صورت نگیرد، در واقع کسانی که در بارگذاری مدارک تخلف کنند با تنزل رتبه مواجه  خواهند شد.

۱۲ هزار میلیارد تومان از بودجه رتبه بندی باقی مانده است

ویس کرمی در پاسخ به این سوال که آیا رسیدگی به اعتراض‌ها در مورد رتبه بندی بار مالی جدیدی همراه نخواهد داشت؛ گفت: ۳۸ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی تخصیص داده شده بود که تمام این بودجه هنوزهزینه نشده است و تا جایی که من اطلاع دارم ۱۲ هزار میلیارد تومان از بودجه رتبه‌بندی معلمان باقی مانده و این مبلغ پاسخگویی رتبه‌های جدید معلمان پس از رسیدگی به اعتراضات خواهد بود و نیازی به تخصیص بودجه بیشتر نداریم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه