اخبار داغ

اولین صحبت‌های رییس ناشنوایان پس از ابقا

تیشه‌گران: دستی در پشت پرده انتخابات وجود ندارد/ نمی توانیم سکوت کنیم

تیشه‌گران: دستی در پشت پرده انتخابات وجود ندارد/ نمی توانیم سکوت کنیم
رییس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: درست است در چهار سال گذشته شبانه‌روزی تلاش کردیم ولی برای آینده نمی‌توانیم سکوت کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان برگزار و مهران تیشه گران به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد.

مهران تیشه‌گران پس از پایان مجمع انتخابات فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان و انتخاب دوباره، اظهار داشت: خدا را شاکرم که پس از 4 سال کار واقعا پرتلاش برای اعضای فدراسیون، اعضای مجمع و ... انتخاب شده‌ام و خدا را شکر می‌کنم که در 4 سال گذشته در مباحث بین‌المللی، مسابقات و اردوهای سخت موفق بودیم. ما فدراسیون نیستیم و وزارت و سازمان عرض و طویلی هستیم. در سال 1401 در برزیل سوم المپیک شدیم. با این شرایط اقتصادی، کاروان زیادی به این مسابقات اعزام کردیم.

وی افزود: برای 4 سال آینده درست است که المپیک نداریم ولی برنامه‌های زیادی مثل میزبانی در سه رشته شامل مسابقات جهانی جودو، فوتسال قهرمانی آسیا و دوومیدانی در سال 1042 داریم. کار سختی خواهیم داشت و در جمع اعضای مجمع عرض کردم حدود 73 نفر برای مسابقات آسیایی به قرقیزستان فرستادیم. مهم این است که بچه‌ها راضی هستند که در مسابقات حضور دارند، اما برای 4 سال آینده نمی‌توانیم ساکت بمانیم. در سال 2024، میزبان بازی‌های آسیایی هستیم و پس از انقلاب اولین بازی‌های آسیایی در بحث ورزش در ایران برگزار می‌شود که بالغ بر سه هزار ورزش دختر و پسر است.

رییس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان خاطرنشان کرد: از وزارت ورزش و جوانان که حمایت کرد و این میزبانی را گرفتیم، تشکر می‌کنم. امیدوارم در 2024 در بازی‌های آسیایی با کمک وزارت ورزش و کمیته المپیک خوب عمل کنیم. کار بسیار سختی داریم چون نمی‌دانیم در سال آینده وضعیت مالی به چه صورت خواهد بود. این امید را داریم و قول را به جامعه ناشنوایان می‌دهم که شبانه‌روزی در خدمت عزیزان باشیم. ما میزبانی‌ها را با کمک ریاست کنفدراسیون آسیا گرفتیم، کسی که ما در سطح آسیایی و جهانی حمایت‌مان می‌کند.

تیشه‌گران در واکنش به این نکته که گفته می‌شد برای حضور در این انتخابات تأیید صلاحیت نشده بود، گفت: چنین چیزی نشنیده بودم. نه دستی پشت پرده بوده است و نه چیز دیگری. رقبای ما کسانی بودند که داخل این مجموعه زحمت کشیده بودند و غریبه نداشتیم. دوستان دیگری که کاندید شده بودند، دست به سوی‌شان برای کمک دراز کنیم.

وی درباره بحث پرداخت نشدن پاداش ورزشکاران ناشنوا تصریح کرد: این روزها به غیر از وزارت ورزش سر و کار برای بودجه داشتیم. وزارت ورزش تمام تلاشش را کرد که تمام پاداش‌های ورزشکاران ناشنوایان پرداخت شود. پنج، شش روز تا پایان سال باقی مانده است و امیدوارم پاداش ورزشکاران که نیازشان است، داده شود. من این پاداش‌ها را به 60 درصد رسانده‌ایم. امیدوارم دولت بحث مسائل مالی در وزارت ورزش را حل کند، هر چند می‌دانیم به دلیل تحریم‌ها شرایط سخت است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه