اخبار داغ

ملی‌پوشان چه گفتند؟!

طارمی: بازی با برزیل برای ما شدنی نیست/ چشمی: هدف‌مان موفقیت در جام ملت‌های آسیاست

طارمی: بازی با برزیل برای ما شدنی نیست/ چشمی: هدف‌مان موفقیت در جام ملت‌های آسیاست
بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از برتری مقابل کنیا به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار ایران و کنیا در جمع خبرنگاران درباره دلخوری‌اش از کادرفنی قبلی و رسانه‌ها عنوان کرد: من از هیچ‌کسی ناراحت نیستم و همه را دوست دارم.

طارمی: بازی با برزیل برای ما شدنی نیست

مهدی طارمی پس از پیروزی 2 بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل کنیا اظهار داشت: برخی از بازیکنان تیم ملی در لیگ بازی می‌کنند و برخی دیگر هم در لیگ ‌های خارجی و به همین دلیل شاید تا حدودی با هم هماهنگ نبودیم، اما خوشبختانه توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم. میل زیادی به هجوم داشتیم و می‌خواستیم که خلق موقعیت کنیم. این هدف خوبی است که در این اردو به آن رسیدیم.

وی ادامه داد: در کل این مسابقه ما بهتر از حریف بودیم و می‌توانستیم بهتر هم بازی کنیم. به هر حال کمی ناهماهنگی هم در تیم وجود داشت؛ باید این موضوع را هم درنظر گرفت که کادر فنی و برخی از بازیکنان جدید هستند. نیاز به زمان داریم تا به هم عادت کنیم. در کل اردوی خوب و رو به جلویی داشتیم. من خودم چنین انتظاری نداشتم، اما برخی شرایط از قبل هم بهتر بود.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درمورد وقت‌کشی بازیکنان کنیا در مقاطعی از مسابقه، خاطرنشان کرد: آنها خیلی وقت‌کشی کردند و کاری از دست ما برنمی آمد. سعی کردیم که کار خودمان را انجام دهیم و خدا را شکر که توانستیم برنده شویم.

طارمی درخصوص کار کردن زیر نظر امیر قلعه‌نویی، عنوان کرد: الان یک سرمربی ایرانی هدایت تیم ملی را برعهده گرفته است. کم کم باید این موضوع را جمع کنیم. الان همه ما یکی هستیم. خودم انتظار نداشتم که چنین اردوی خوبی داشته باشیم. فکر می‌کنم اگر زمان داشته باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. فعلاً فقط به زمان نیاز داریم. از رسانه ها هم می‌خواهم که حمایت کنند تا تیم ملی مسیر خوب خود را ادامه دهد.

وی ادامه داد: قطعاً هرچقدر بازی تدارکاتی بیشتری داشته باشیم شرایط بهتر می‌شود. فیفادی هم زمان‌های خاصی دارد، اما در همان زمان‌ها هم نباید بازی‌ها را از دست بدهیم. هرچه بیشتر تمرین کنیم می‌توانیم اتفاقات بهتری رقم بزنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درخصوص بازی تدارکاتی سایر تیم‌های آسیایی با تیم‌های سطح اول جهان، عنوان کرد: همه ما دوست داریم که با تیم‌های خوب بازی کنیم. مثلاً ما دوست داریم با برزیل بازی کنیم و به طور مثال 5 گل هم بخوریم، اما می‌توانیم کسب تجربه کنیم. در شرایطی که ما داریم چنین چیزهایی سخت و تقریباً غیرممکن است.

طارمی افزود: همه فیفادی‌ها مهم هستند. نباید هیچ فرصتی را از دست بدهیم. امیدوارم بتوانیم تا جام ملت‌های آسیا چند بازی دوستانه دیگر را هم برگزار کنیم.

چشمی: هدف ما موفقیت در آسیاست

روزبه چشمی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار ایران و کنیا در جمع خبرنگاران گفت: باید بازی را می‌بردیم زیرا در بازی قبلی هم مستحق بُرد بودیم هر چند بازی با روسیه مساوی شد. این بازی هم روی ضد حمله غافلگیر شدیم اما خداراشکر نشان دادیم روحیه تیمی و جنگندگی و به بازی برگردیم ببریم.

وی درباره آینده تیم ملی با کادرفنی جدید گفت: از روز نخستی که دور هم جمع شدیم تمام هدف ما موفقیت در جام ملت‌های آسیاست. قدم به قدم این مساله را پیش می‌بریم. اردوی خوبی بود و ان شاالله بتوانیم بازی دوستانه بیشتری داشته باشیم. قول می‌دهیم هم کادرفنی و هم بازیکنان تمام تلاش خودشان را برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا به کار خواهند گرفت.

ستاره تیم فوتبال استقلال درباره بحث این روزهای این تیم و پرداخت بدهی استراماچونی گفت: فکر می‌کنم ۲ یا ۳ نفر از بازیکنان پس از بازی با نساجی هم صحبت کردیم این اتفاق یک اتفاق سنگینی برای استقلال است و قطعا پرداخت این پول کار چندان راحتی نیست و قطعا باید از مسئولان دولت و کمک برسد. البته چندی قبل هم خبرهای خوبی شنیدیم مبنی بر اینکه معاون اول رییس جمهور قول مساعدت دادند تا این کار انجام شود. ما هنوز امیدواریم تا این کار انجام شود. واقعا اگر این اتفاق بیفتد اما بدون شک ضربه بزرگی هم فوتبال ما و هم باشگاه استقلال می‌بیند. تیمی که سال گذشته با آن کیفیتی که بازی کرد و قهرمان لیگ شد اگر بخواهد از آسیا حذف شود جز شرمندگی و شرمساری برای فوتبال ما چیز دیگری ندارد. قطعا باید مسئولان کمک کنند. با اینکه زمان کم است اما باید این اتفاق رخ بدهد.

تیموریان: امیدوارم طلسم قهرمان نشدن در آسیا را بشکنیم

آندرانیک تیموریان پس از پیروزی 2 بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل کنیا اظهار داشت: تیم ملی به‌خاطر عملکردی که مقابل روسیه ارائه کرد، در نیمه اول شرایط مطلوبی نداشت و در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم. امیدوارم برنامه‌های کادر فنی و فدراسیون فوتبال به سمت خوبی برود و طلسم چندین ساله را در جام ملت‌های آسیا بشکنیم.

وی در مورد آغاز دوران مربیگری خود در تیم ملی ایران تصریح کرد: من سال‌ها برای این مملکت بازی کردم و افتخار می‌کنم اولین دوره مربیگری خودم را در تیم ملی ایران استارت زدم. امیدوارم که از لحاظ اخلاقی و ورزشی به بازیکنان تیم ملی کمک کنم.

مربی تیم ملی ایران درخصوص رابطه خودش با ملی‌پوشان گفت: رابطه ما دوستانه و مسالمت‌آمیز است. در شرایط تمرینی با بازیکنان دوست هستیم، اما در روز مسابقه همه بازیکنان باید تمرکز کامل داشته باشند تا نتیجه خوبی بگیریم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه