اخبار داغ

معرفی پمپ‌های شرکت لئو

معرفی پمپ‌های شرکت لئو
نمایندگی پمپ لئو در ایران و 150 کشور دیگر فعال است. زیرا محصولات برند لئو از کیفیت بالایی برخوردار بوده و محبوبیت زیادی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پمپ لئو بهترین پمپ موجود در بازار ایران و جهان است که توسط شرکت لئو تولید می‌شود. این شرکت که در سال 1955 به‌عنوان یک شرکت محلی تاسیس شد، اکنون با بهره‌گیری از فناوری پیشرفته و نوآورانه به یک شرکت ملی تبدیل شده و انواع پمپ‌های ساختمانی، صنعتی و کشاورزی را تولید می‌کند.

نمایندگی پمپ لئو در ایران و 150 کشور دیگر فعال است. زیرا محصولات برند لئو از کیفیت بالایی برخوردار بوده و محبوبیت زیادی دارد.

هدف از نگارش این مطلب بررسی پمپ‌های شرکت لئو و مزایا و ویژگی‌های آن است. اگر قصد خرید پمپ یا آشنایی با پمپ‌های لئو و نمایندگی آن را دارید با ما همراه باشید.

شرکت لئو

شرکت لئو یک شرکت بین‌المللی بزرگ و مطرح در دنیاست که با اصل مشتری مداری و نوآوری‌های مستمر، به یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه انواع پمپ‌ها تبدیل شده است. در حال حاضر نیز بیش از 15000 مرکز فروش در بیشتر از 150 کشور دنیا دارد.

شرکت لئو تمرکز اصلی خود را «ایجاد ارزش بیشتر برای مردم» توصیف می‌کند. نقاط عطف اصلی این شرکت به‌صورت زیر است:

  • سال 1995: تاسیس موسسه تحقیقاتی شرکت
  • سال 2007: پذیرفته‌شدن در بورس اوراق بهادار شنژن
  • سال 2015: تولید هوشمند با تحول دیجیتال
  • سال 2018: اجرای طرح همه‌جانبه لئو
  • سال 2021: تدوین استراتژی 5 ساله برای حکایت از گسترش شبکه جهانی لئو

پمپ لئو ساخت کجاست؟

پمپ‌های لئو در کشور چین و بر اساس استانداردهای بین‌المللی طراحی و ساخته می‌شود. کیفیت تمامی محصولات بالا و تضمین شده است. این شرکت قصد دارد که به‌عنوان رهبر صنعت در بازار‌های بین‌المللی دیده شود.

شرکت لئو کامل‌ترین خط تولید را در چین دارد و با بزرگ‌ترین ظرفیت، در صادرات پیشرو است. محصولات اصلی آن نیز پمپ‌های مورد استفاده در ساختمان‌سازی از جمله پمپ‌های خانگی، تجاری و کشاورزی است.

افتخارات و جوائز برند لئو

شرکت لئو افتخارات و جوائز زیادی را در طول 50 سال سابقه فعالیت خود کسب کرده است. این شرکت تنها شرکتی محسوب می‌شود که دولت چین آن را به‌عنوان یک تولیده‌کننده در سطح ملی رتبه‌بندی کرده و موفق به کسب جایزه دولتی پیشرفت علم‌ و فناوری شده است.

برخی دیگر از جوائز این شرکت عبارت‌اند از:

  • کسب جائزه از وزارتخانه ماشین‌آلات کشاورزی در سال 1981، به‌علت ساخت پمپ جریان‌محوری بزرگ
  • برنده جائزه ملی «کیفیت طلایی» در سال 1983 و 1988
  • برنده جائزه «پیشرفت در علم و فناوری» در سال 2005
  • کسب جائزه «نوآوری در علم و فناوری» در سال 2007

برخی از افتخارات آن نیز کسب عناوین زیر است:

  • سال 1994: «سازمان صنعتی بزرگ ملی»
  • سال 2011: «مرکز فناوری سازمانی ملی برتر»
  • سال 2012: «برند معروف چین»
  • سال 2015: «سازمان فناوری کلیدی در برنامه‌های ملی»

معرفی انواع پمپ‌ های لئو

شرکت لئو انواع پمپ‌ها از جمله پمپ‌های شناور، جت، سانتریفیوژ و دیافراگمی را تولید می‌کند. این پمپ‌ها را می‌توان‌‌‌ به‌صورت زیر دسته‌بندی کرد:

  • پمپ‌های محیطی سری Apm

پمپ‌های محیطی یکی از انواع پمپ‌های سانتریفیوژ محسوب می‌‌شوند. فشار بالایی دارند و برای آب‌دهی کم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از کاربردهای آن می‌توان به انتقال آب تمیز یا سیالات مشابه، افزایش فشار آب خانگی، سیستم‌های آب‌پاش خودکار و تهویه اشاره کرد.

  • پمپ‌های محیطی سری AQM

توان این پمپ‌ها کمتر از یک اسب بوده و ابعاد کوچکی دارد. کاربردهای این پمپ نیز مانند پمپ‌های APM است.

  • پمپ‌ خودمکش لئو APSm

این پمپ نیز نوعی پمپ محیطی است که پروانه‌ای برنجی دارد و از آن برای مصارف خانگی و باغبانی استفاده می‌کنند. کاربردهای این پمپ نیز مانند نمونه‌های قبلی است.

  • پمپ آب جتی AJM

این پمپ برای تامین آب تا 85 متر مناسب است. علاوه‌بر کاربردهایی که برای پمپ‌های فوق ذکر شد، از آن می‌توان برای آبیاری تحت فشار و بالا آوردن آب از چاه نیز استفاده کرد.

  • پمپ آب جتی AIM-S

بدنه این پمپ از جنس استیل ضد زنگ بوده و برای آب‌هایی که ترکیبات خورنده دارند، مناسب است. همچنین کاربردهای پمپ‌های AJM را نیز دارد.

  • پمپ جتی سری AJDm

این مدل کیفیت بالا و ساختی دقیق دارد و برای مکش آب از عمق‌های کم مناسب است.

کاربرد پمپ های لئو

پمپ لئو برای مصارف صنعتی و ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مصارف صنعتی در 7 بخش اصلی زیر تمرکز دارد:

  • آب
  • تولید برق
  • معدن و تولید فولاد
  • مواد شیمیایی
  • متالوژی
  • نفت
  • انرژی هسته‌ای

این پمپ‌ها در صنایع پتروشیمی و شیمیایی، دفع فاضلاب، نیروگاه‌های حرارتی، ساخت‌وساز و نمک‌زدایی آب دریا به‌طور گسترده استفاده می‌شود.

خدمات شرکت لئو

شرکت لئو علاوه‌بر پمپ‌های آب، محصولات دیگری مثل پمپ‌های سیرکولاتور را نیز تولید می‌کند. همچنین این شرکت لوازم جانبی پمپ‌های خود از جمله فشارسنج، دبی‌سنج و شیرها را عرضه می‌کند.

محصولات شرکت لئو از کیفیت بالایی برخوردار بوده، به‌طوری که مهندسان عمران سراسر جهان پمپ‌های لئو را به‌عنوان بهترین پمپ‌ها می‌شناسند.

مزایای خرید از نمایندگی

بهتر است پمپ‌‌های لئو را از نمایندگی آن خریداری کنید تا از اصالت کالا اطمینان داشته باشید. تمامی محصولات لئو گارانتی 2 ساله دارند. همچنین با خرید از نمایندگی شما محصول را با قیمت اصلی آن خریداری می‌کند.

شما می‌توانید در سایت ویدفکتور که نمایندگی پمپ لئو را دارد، انواع محصولات این برند را به‌صورت دسته‌بندی شده، مشاهده کرده و کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

علاوه‌بر این اگر محصولی را از سایت ویدفکتور خریداری کرده باشید، می‌توانید در 2 حالت آن را بازگردانده و وجه خود را دریافت کنید:

  1.  در صورتی که محصول را اشتباه انتخاب کرده باشید و هنوز آن را از بسته‌بندی خارج نکرده‌اید.
  2. درصورتی که محصول ارسالی برای شما با تصویر و اطلاعات آن در سایت مغایرت داشته باشد. در این حالت با هزینه خود کالا را برمی‌گردانید و اگر کارشناسان عدم تطابق را تایید کردند، وجه پرداختی به شما برمی‌گردد.

یکی از مزایای دیگر خرید از ویدفکتور، نمایندگی پمپ لئو، امکان مشاوره با کارشناسان است. تمامی اطلاعاتی که برای خرید کالا نیاز دارید در سایت و صفحه هر محصول درج شده است. با این حال درصورتی که سوالی داشته باشید، می‌توانید از کارشناسان مجموعه بپرسید.

سوالات متداول

نحوه شناسایی پمپ لئو اصل به چه صورت است؟

این پمپ‌ها طبق استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شوند و مراکز فروش آن‌ها در کشورهای زیادی فعال است. در حال حاضر نمونه تقلبی آن‌ها تولید نشده است. اما برای اطمینان بیشتر، بهتر است که آن از نمایندگی پمپ لئو تهیه کنید.

تفاوت پمپ لئو با پمپ‌های دیگر چیست؟

پمپ‌های لئو با بهترین متریال و فناوری ساخته می‌شوند و طول عمر بالایی دارند. راندمان و قدرت این پمپ‌ها بسیار بالاست.

نحوه خرید پمپ لئو از نمایندگی به چه صورت است؟

در ابتدا وارد سایت ویدفکتور شده و در این سایت عضو شوید. در مرحله بعد از منو سایت محصولات مورد نظر خود را مشاهده و انتخاب کنید یا اینکه نام کالای مورد نظر را در قسمت سرچ سایت جستجو کنید.

بعد از انتخاب محصول آن را به سبد خرید خود اضافه کرده و خرید را کامل کنید. بعد از پرداخت هزینه، کالای مورد نظر شما ثبت شده و ارسال می‌گردد.

جمع‌بندی

شرکت لئو یک شرکت مطرح در زمینه تولید انواع پمپ آب است که محصولات خود را به بیش‌ از 150 کشور صادر می‌کند. پمپ لئو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و با فناوری روز دنیا و بهترین متریال برای مصارف خانگی و صنعتی ساخته شده است.

شما می‌توانید انواع پمپ‌های لئو را از سایت ویدفکتور تهیه کنید. این مجموعه نمایندگی پمپ لئو را به‌عهده دارد و سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند.

با خرید از نمایندگی می‌توانید این محصولات را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید. همچنین برای آسودگی خیال شما، خدماتی مثل امکان بازگشت کالا در نظر گرفته شده است. برای اطلاعات بیشتر به سایت ویدفکتور مراجعه کنید.

منابع:

https://en-prnasia-com.translate.goog/releases/global/Leo_Group_wins_the_State_Science_and_Technology_Progress_Award-126984.shtml?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=fa&_x_tr_hl=fa&_x_tr_pto=wapp

https://www-leopump-com.translate.goog/pump-manufacturer.html?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=fa&_x_tr_hl=fa&_x_tr_pto=wapp

https://vidfactor.com/product/vf-8882/leo-domestic-pump-apm37.html

https://abzarino.com/product_brand/leo/

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه