اخبار داغ

صحبتهای سرمربی نفت درباره یک فصل پرماجرا؛

ویسی: هزینه‌کرد ۵۸ میلیاردی نفت آبادان دروغ است/ مربیان با با سفارش هر فصل به تیم‌های دیگر می‌روند

ویسی: هزینه‌کرد ۵۸ میلیاردی نفت آبادان دروغ است/ مربیان با با سفارش هر فصل به تیم‌های دیگر می‌روند
سرمربی تیم نفت آبادان گفت: مربیان با سفارش و آشنایی هر فصل به تیم‌های دیگر می‌روند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله ویسی سرمربی نفت آبادان درباره وضعیت نقل و انتقالات اظهار کرد: برخی بازیکنان از کیفیت خوبی برخوردار هستند و باید در زمان ثبت قرارداد ارزش آنان حفظ شود. باید برای سال آینده نظارت و افزایش کیفی صورت گیرد تا قیمتها متعادل تر شود.

وی ادامه داد: باید به نحوی کار کرد که زمان قرارداد برای بازیکنان آینده دار بیشتر شود. قرارداد یک ساله بیشتر موضوع تخلف را بالا می برد. در دنیا قرارداد با بازیکنان کمتر از ۲۵ سال چند ساله بسته می‌شود تا از توان آن بازیکن برای تیم بهره ببرند ولی با دور زدن قوانین و یک مبلغ به بازیکن نرسد، باعت تقسیم شدن به کسان دیگر خواهد شد. نحوه قرار داد بازیکنان بالای ۳۰ سال در خارج یک ساله تمدید می‌شود و این رویه برای بازیکنان آینده ساز داخلی بسیار آسیب زا خواهد بود.

ویسی ادامه داد: برخی مدیران باشگاه با توجه به قدرت خود بیش از ۴۰ بازیکن را تحت اختیار دارند که این موضوع برای لیگ بسیار آسیب زا است چرا که با نفوذ خود بازیکنان بی کیفیت داخلی و خارجی را به تیم ها تحمیل می کنند. اگر به سوابق بازیکنان خارجی نگاهی بیندازیم، هیچ تیمی نتوانست تاثیر مثبتی را دیده باشد. در این خصوص به اشتباه ما نیز چند بازیکن خارجی بی کیفیت را به تیممان آوردیم.

سرمربی تیم نفت آبادان گفت: یکی از رسانه‌ها میزان هزینه های تیم ها را برآورده کرده بود که همه ما می‌دانیم دروغ است. چه کسی بررسی کرده که مثلا صنعت نفت ۵۸ میلیارد هزینه کرده؟ متاسفانه برخی افرادی که قانونگذار هستند، مدیر باشگاه هم هستند و راه دور زدن را بلدند. 

ویسی همچنین در خصوص درآمدزایی نفت آبادان نیز اشاره کرد و گفت: این تیم فصل گذشته میزبان پرسپولیس بود با توجه به هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیونی تنها ۲۲۰ هزار تومان به حساب باشگاه واریز شد.

وی در خصوص اشتباه داوری گفت: این موضوع برای همه هست به نفع و ضرر باشد جنگ و دعوا رخ دهیم. خواهش هیچ مدارهایی نکند و کمیته اخلاق و انضباطی بررسی شود.

سرمربی تیم نفت آبادان همچنین در خصوص وضعیت مربیگری در دنیا نیز اشاره کرد و گفت: در فوتبال مدرن تیم‌ها به دنبال کسب نتیجه هستند و مربیان خود را چند سال انتخاب می‌کنند ولی در ایران این رویه وجود ندارد و با سفارش و آشنایی هر فصل به تیم‌های دیگر می‌روند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه