اخبار داغ

پایان دو روز رقابت دوچرخه سواری جاده در حرم مطهر امام خمینی (ره)

دوچرخه سواری زنان قهرمانی کشور| قهرمانی یزدانی و یوسفی در روز اختتامیه

دوچرخه سواری زنان قهرمانی کشور| قهرمانی یزدانی و یوسفی در روز اختتامیه
روز دوم و پایانی از رقابت های دوچرخه سواری زنان قهرمانی کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با معرفی قهرمانان این دو رده سنی به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز دوم و پایانی از رقابت های دوچرخه سواری زنان قهرمانی کشور در بخش جاده در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با معرفی قهرمانان این دو رده سنی به پایان رسید.

در دومین روز و اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور دوچرخه سواری زنان قهرمانی کشور جاده که با حضور معاون ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی ( ره) حجت الاسلام والمسلمین سیدداود افضلی در مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب برگزار می شد،  نفرات برتر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در بخش تایم تریل انفرادی مشخص شده و ضمن بالا رفتن از سکوی قهرمانی مدال های خود را دریافت کردند.

امروز و در دومین روز مسابقات دوچرخه سواری زنان کشور در بخش جاده در سال 1402 رکابزنان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در ماده تایم تریل انفرادی به رقابت پرداختند. 15 رکابزن مسیر حدود 18 کیلومتری جاده مرقد مطهر امام خمینی را سپری کردند. سمیه یزدانی ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان توانست در رده سنی جوانان به مقام نخست ماده تایم تریل انفرادی قهرمانی کشور بانوان دست یابد. در رده سنی بزرگسالان نیز الیکا یوسفی عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

نفرات برتر تایم تریل انفرادی که در پیست اختصاصی حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، به شرح زیر می باشد:

 

رده سنی جوانان:

نفر اول: سمیه یزدانی از استان تهران

نفر دوم: ریحانه خاتونی از استان آذربایجان شرقی

نفر سوم: ماندانا دهقان از استان البرز

 

رده سنی بزرگسالان:

نفر اول: الیکا یوسفی

نفر دوم: پریسا فیض اللهی

نفر سوم: فاطمه دادگر

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه