اخبار داغ

دوومیدانی جام کازانوف| راهیابی فصیحی و پیرجهان به مرحله نهایی ۱۰۰متر و ۴۰۰متر مانع

دوومیدانی جام کازانوف| راهیابی فصیحی و پیرجهان به مرحله نهایی ۱۰۰متر و ۴۰۰متر مانع
در جریان برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات بین المللی دوومیدانی جام کازانوف فرزانه فصیحی و مهدی پیرجهان موفق شدند راهی مرحله نهایی این رقابت ها شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دوومیدانی، در جریان برگزاری مرحله مقدماتی رقابت ماده ۱۰۰و ۴۰۰متر با مانع مسابقات بین المللی دوومیدانی جام کازانوف که از صبح امروز به میزبانی کشور قزاقستان آغاز شده، فرزانه فصیحی و مهدی پیرجهان نمایندگان دوومیدانی موفق شدند با عبور از همه رقبا در گروه خود راهی مرحله نهایی این رقابت ها شوند.

بر همین اساس فصیحی موفق شد با ثبت حدنصاب ۱۱.۵۵ثانیه ضمن قرار گرفتن در جایگاه نخست راهی مرحله نهایی این مسابقات شود، و عصر امروز در این مرحله به مصاف دیگر رقبای فینالیست خود خواهد رفت.

مهدی پیرجهان رکورددار ملی کشورمان در ماده ۴۰۰متر با مانع با ثبت زمان ۵۳.۱۶ثانیه موفق شد زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کند و راهی مرحله نهایی شود.

 مرحله نهایی دو رقابت مواد ۱۰۰و۴۰۰متر با مانع عصر امروز برگزار خواهد شد که طی آن دو نماینده دوومیدانی کشورمان برای کسب بهترین حدنصاب و بهترین جایگاه به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه